کد خبر: ۱۵۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان خرید دستگاه‎‌های اکسیژن‌ساز و در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان شاهد نصب و راه‌اندازی ۱۱دستگاه ونتیلاتور پرتابل و ۳۷ دستگاه مبله بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، هوشان شریعتی در نشست خبری که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در محل سرسرای اجتماعات دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد، از راه‌اندازی ۳ اتاق ایزوله در بیمارستان شهید بهشتی و توسعه بخش دیالیز این بیمارستان با همکاری معاونت توسعه دانشکده را از دیگر اقدامات انجام شده معاونت درمان دانشکده خواند و اظهار کرد: راه‌اندازی اورژانس بیمارستان شهید بهشتی با ظرفیت ۳۴ تخت نیز در ماه‌های گذشته محقق شد.

وی افزود: نصب و راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) خرمشهر، افتتاح بخش داخلی همین بیمارستان با ۲۳ تخت، راه‌اندازی بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ولیعصر با ۶ تخت و بخش ایزوله تنفسی در همین بیمارستان نیز اجرایی شدند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان همچنین از افتتاح اورژانس جدید الحاقی بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان خبر داد و تصریح کرد: در این بیمارستان یک اتاق ایزوله تنفسی آغاز به کار کرد ضمن اینکه اتاق عمل این بیمارستان با ۴ تخت فعال شد و شاهد بازسازی و راه‌اندازی آزمایشگاه آن نیز بودیم.

شریعتی، از راه اندازی بخش داخلی بیمارستان حضرت زنیب(س) اروندکنار با ۱۴تخت، تجهیز و راه‌اندازی بانک خون آن و آغاز به کار بخش دیالیز این بیمارستان به عنوان دیگر فعالیت های معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان نام برد.

وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی کلینیک دندانپزشکی در خرمشهر، یادآور شد: اضافه شدن پزشکان متخصص و فوق تخصص جدید به محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان (شهرستانهای آبادان، خرمشهر و شادگان) را نیز از سال گذشته تاکنون شاهد بودیم.

48 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار