کد خبر: ۱۵۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
استاندار همدان با اشاره به وجود ۸۶ هزار ورزشکار در استان در قالب ۵۰ هیئت ورزشی و ۴۸۶ هیئت شهرستانی گفت: باید زمینه حضور حداکثری مردم در هر رده سنی، برای شرکت در ورزش‌همگانی فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدسعید شاهرخی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش استان با بیان اینکه از ویژگی‌های مهم برنامه‌های دولت توجه به حوزه جوانان و بانوان است اظهار کرد: در استان به تبعیت از سیاست‌های دولت و تلاش در‌ جهت تحقق آن‌ها، هیئت اندیشه‌ورزان جوان تشکیل و در راستای ارتقای جایگاه بانوان سند عملیاتی تدوین شده است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان و ورزشکاران فراملی استان، هدف از این مهم را تجلیل از صفات نیکو و ارزشمندی چون روحیه تلاش، اخلاق و پیام سلامت و سعادت دانست که در جوامع مختلف نیز به آن‌ها ارج نهاده می‌شود.

استاندار همدان در ادامه ضمن اینکه ورزشکاران پیشکسوت استان را الگو و اسوه‌های جامعه دانست که باید به وجود آن‌ها افتخار کرد گفت: ورزشکارانی استان توانستند در در اوج محدودیت‌ها و محرومیت‌های موجود، افتخارآفرین باشند و نام ایران در سطح جهانی بدرخشد.

وی با اشاره به وجود ۸۶ هزار ورزشکار در استان در قالب ۵۰ هیئت ورزشی و ۴۸۶ هیئت شهرستانی اظهار کرد: از مجموع ورزشکاران استان، بیش از ۳۵هزار نفر خانم هستند.

شاهرخی استان همدان را یکی از استان‌های شاخص، در تمام زمینه‌ها و رشته‌های ورزشی قلمداد کرد و با بیان اینکه تلاش می‌شود تا زیرساخت‌های لازم را در استان فراهم‌‌ کنیم تأکید کرد: باید زمینه حضور حداکثری مردم در هر رده سنی، برای شرکت در ورزش‌همگانی فراهم شود.

وی با بیان اینکه سعی می‌شود در سیاست‌گذاری‌ها و توزیع اعتبار، توجه ویژه‌ای به ورزش و ورزشکاران استان انجام شود افزود: تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران در سطح کشوری و استانی باید جوانان را باور داشته باشند زیرا توجه به جوانان، موجبات نشاط در جامعه را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/ 3140/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار