کد خبر: ۱۵۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت از برگزاری سی و هفتمین نشست میاندوره‌ای این اتحادیه از فردا با شعار "تحول در مسئولیت ؛ پاسداری از مشارکت" خبر داد.

محمد گودرزی دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: سی و هفتمین نشست میاندوره اتحادیه دفتر تحکیم وحدت از فردا ( چهارشنبه 22 بهمن ماه) تا جمعه 24 بهمن در تهران برگزار می شود.

وی افزود: این نشست با حضور نمایندگان انجمن ها و دفاتر اتحادیه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

گودرزی تصریح کرد: این نشست هر ساله با حضور حداکثری دفاتر اتحادیه برگزار می شد اما امسال با توجه به وجود کرونا و محدودیت های پیرامون آن، با حضور تعداد کمتری نسبت به سال های پیش برگزار می شود.

وی افزود: در این میاندوره؛ نشست برهان که در دو محوریت برهان سیاسی و برهان زنان که با موضوعات مسولیت سیاسی و مشارکت اجتماعی زنان خواهد بود؛ برگزار می شود. 

دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت اظهار داشت: هدف ما از برگزاری نشست های برهان این است که زمانی با دغدغه ای روبرو می شویم و آن را مطرح می کنیم، بتواینم یک پشتوانه نظری؛ تئوریک و محتوایی داشته باشیم تا بتواند تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد و  به بهبود مطالبه‌گری دانشجویان بیانجامد. هم چنین در کنار برهان؛ میزگرد تحلیلی 1400 کلمه که به مسائل سیاسی کشور می پردازد و امسال با موضوع انتخابات 1400 برگزار می شود. 

وی ادامه داد: شعار امسال نشست نیز با بررسی مسئولیت سیاسی افراد چه در ابعاد حاکمیتی و چه در بعد مردمی و با نگاه تحول خواهانه ؛ "تحول در مسئولیت ؛ پاسداری از مشارکت" انتخاب شد و قرار است مهمان ها و سایر بخشهایی از این نشست به این مهم بپردازد.

گودرزی تاکید کرد: در این نشست گفت وگو هایی با عنوان مسئولیت سیاسی؛ تحول خواهی در اندیشه و افکار رهبری و نقش و مشارکت زنان در انتخابات پیش رو با مهمان های ویژه ای برگزار خواهد شد.

وی گفت: در کنار این اتفاقات و رویدادها؛ گرد هم آمدن دفاتر اتحادیه و رویکرد تشکیلاتی این اتفاق؛ نقش مهم و موثری در نزدیک شدن فضای انجمن ها به یکدیگر و همراهی و همبستگی بیشتر آن ها می شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار