کد خبر: ۱۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۱
امروز در مسیر قم - تهران و تهران - جمکران 7 قطار زائران و مسافران را جابه جا خواهند کرد که اطلاعات مربوط به ساعت حرکت اعلام شده است.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ایلنا، معاون مسافری راه آهن با بیان اینکه ساعت حرکت قطارها از مبدا تهران به مقاصد مختلف در روزهای آتی هیچ تغییری نمی کند، گفت: تمام قطارها در راس ساعت و براساس زمانبندی از پیش اعلام شده حرکت خواهند کرد.
 
سید محمد راشدی با اشاره به افزایش ظرفیت راه آهن برای جابه جایی زائران حرم مطهر و جمکران گفت:‌ امروز در مسیر قم - تهران و تهران - جمکران 7 قطار زائران و مسافران را جابه جا خواهند کرد که اطلاعات مربوط به ساعت حرکت اعلام شده است.
 
وی ادامه داد:‌ در تاریخ های سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم خرداد 4 رام قطار زائران مقاصد ذکر شده جابه جا خواهند کرد و ظرفیت مناسبی برای جابه جایی مسافران حرم مطهر، قم و جمکران پیش بینی شده است.
 
معاون مسافری راه آهن با بیان اینکه علاقه مندان و مسافران برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه های راه اهن مراجعه کنند، گفت: به مسافران توصیه می کنیم برای اطلاع از جزییات زمان حرکت قطارها به سامانه صدای مسافر 5149 تماس بگیرند و یا به سایت راه آهن به آدرس http://www.rai.ir/ مراجعه کنند.
برچسب ها: قطار ، حرم ، جمکران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار