کد خبر: ۱۵۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۲
سخنگوی ستاد مقابله و پیشگیری با کرونا در استان اصفهان عادی‌انگاری شرایط ویروس کرونا از سوی مردم را بسیار خطرناک دانست و گفت: عادی‌انگاری موجب آسیب‌ها و خطرهای جبران‌ناپذیر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الله غلامی روز سه‌شنبه در آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی کاشان با تأکید بر اینکه نباید مرگ و میرهای ناشی از کرونا در آذر امسال فراموش شود، بیان کرد: هر چه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کم شود خطر مرگ و میر و ابتلا به بیماری کووید ۱۹ بیشتر می‌شود.

سخنگوی ستاد مقابله و پیشگیری با کرونا اصفهان، با قدردانی از زحمات کادر درمان ادامه داد: هر مقدار دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشود زحمات مجموعه افراد بهداشت و درمان کشور از بین می‌رود.

وی عادی‌انگاری شرایط ویروس کرونا از سوی مردم را بسیار خطرناک دانست و تصریح کرد: عادی‌انگاری موجب آسیب‌ها و خطرهای جبران‌ناپذیر خواهد شد.

بهره‌برداری و کلنگ زنی ۲۹۰ طرح در کاشان همزمان با پیروزی انقلاب

علی‌اکبر مرتضایی نیز در ادامه گفت: به میمنت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۹۰ طرح با اعتبار ۳۶۲ میلیارد تومان در این شهرستان کاشان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.

فرماندار کاشان افزود: طرح‌های دهه فجر امسال در کاشان نسبت به دهه فجر سال گذشته به لحاظ تعداد ۲۷ درصد و از نظر اعتبار مالی پنج درصد افزایش یافته است.

به گزارش فارس، هشت طرح فرهنگی، بهداشتی و عمران شهری دهه فجر با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۱۷۹ میلیون تومان روز سه‌شنبه با حضور عباس رضایی استاندار اصفهان در کاشان به بهره‌برداری رسید.

در این بین، چهار پایگاه سلامت در مجموع با زیربنای نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ مترمربع و اعتبار پنج میلیارد و ۲۷۹ میلیون تومان از محل اعتبارهای دانشگاه  علوم پزشکی کاشان در این شهر با حضور استاندار اصفهان بهره‌برداری شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ر۱۰/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار