کد خبر: ۱۵۴۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴



جانشین فرمانده ناجا گفت: مراسم سراسری راهپیمایی 22 بهمن بدون هیچگونه مشکل امنیتی در سراسر کشور با حضور پرشکوه مردم همیشه در صحنه برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس،سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید هوایی از مراسم باشکوه سیاسی انقلابی 22 بهمن که به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد، اظهار داشت: مراسم چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به صورت حرکت نمادین موتوری و خودرویی با حضور قشر‌ها و صنوف مختلف مردم در سراسر کشور برگزار شد.
رضایی با اشاره به اینکه با رصدی که از کل کشور صورت گرفت، خوشبختانه ایام الله دهه فجر تا امروز امن‌ترین زمان در طول سال بوده و هیچ ناامنی در کل کشور از مرز تا سایر نقاط داخلی وجود نداشته است، افزود: به لطف پروردگار متعال مراسم 22 بهمن ماه امسال بسیار باشکوه و پرشور برگزار شد.
رئیس‌پلیس پایتخت هم گفت: به حول قوه الهی و با هماهنگی‌ها و تدابیر صورت گرفته مراسم 22 بهمن امسال در پایتخت در کمال امنیت، آرامش برگزار شد.
به گزارش پلیس تهران، سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه راهپیمایی خودرویی و موتوری با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در نوع خود اقدامی بی‌سابقه و نو بود، اظهارداشت: با تدابیر صورت گرفته تلاش کردیم که علیرغم حضور حجم انبوه موتورسیکلت سواران و خودرو‌های دیگر مشکل ترافیکی و حادثه‌ای دراین زمینه را شاهد
نباشیم.
رحیمی افزود: برای برگزاری این مراسم باشکوه و بزرگ از چند روز قبل تدابیر لازم‌اندیشیده شد و با هم افزایی و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود تلاش کردیم که این مراسم در اوج امنیت و آرامش و نظم و انضباط ترافیکی انجام شود.



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار