کد خبر: ۱۵۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد:
وزیر آموزش و پرورش گفت: در سند تحول آموزش و پرورش، احداث شهرک‌های آموزشی و مدارس بزرگ در مراکز استان ها، با توجه به میزان جمعیت، توصیه شده است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محسن حاجی میرزایی در مراسم آغاز عملیات احداث شهرک بزرگ آموزشی در بندرعباس، عنوان کرد: این پروژه بزرگ با پیشنهاد استاندار هرمزگان و پذیرش وزارت آموزش و پرورش، در بندرعباس احداث می‌شود.

وی ادامه داد: در سند تحول آموزش و پرورش، احداث شهرک‌های آموزشی و مدارس بزرگ در مراکز استان ها، با توجه به میزان جمعیت، توصیه شده است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: در شهرک بزرگ آموزشی در بندرعباس، ساخت پیش دبستانی، دبستان، دبیرستان، هنرستان و خدمات جنبی که منجر به انجام شایسته خدمات آموزشی شود، پیش بینی شده است.

حاجی میرزایی تصریح کرد: اعتبارات این پروژه از محل مسئولیت‌های اجتماعی و همچنین اعتبارات ملی و استانی تامین می‌شود و امیدواریم در زمان مناسب به نتیجه برسد.

وی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید، میزان فضای آموزشی در هرمزگان به ازای هر دانش‌آموز از چهار و نیم متر به پنج و نیم متر افزایش یافته که نشان دهنده تلاش خیرین و مجموعه مدیریت این استان است.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: از همتی استاندار هرمزگان که مدت هاست پیگیر اجرای طرح شهرک بزرگ آموزشی در بندرعباس بوده‌اند و این ایده را مطرح کرده اند، تشکر و قدردانی می کنم.

وی  همتی را، استانداری مصمم عنوان کرد که با اراده برای اجرای این کار بزرگ ایستاده است و ما وظیفه داریم از این پروژه حمایت کنیم تا به خوبی انجام شود.

حاجی میرزایی تاکید کرد: حداکثر تلاش خود را انجام می‌دهیم، این پروژه به الگویی برای توسعه شهرک‌ها و مجتمع های آموزشی در کشور تبدیل شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار