کد خبر: ۱۵۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
سخنگوی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان درباره آمار جدید بستری‌شدگان و جان‌باختگان کرونا گفت: «طی شبانه‌روز گذشته، 14 بیمار جدید در استان بستری‌ شده‌اند و سه نفر نیز جان خود را از دست دادند».

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی شفیعی، عصر شنبه 25 بهمن‌ماه با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته، 14 بیمار جدید کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند، اظهار داشت: «هشت نفر از آن‌ها از حوزه‌ی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان (شامل راور، رابر، بافت، بردسیر، کوهبنان، کرمان، شهربابک، زرند، ارزوئیه) و سه نفر از بستری‌شدگان از حوزه‌ی دانشکده سیرجان هستند».

او با بیان این‌که سه نفر از بستری‌شدگان جدید از حوزه دانشگاه‌ جیرفت هستند، اظهار کرد: «از حوزه‌ی دانشگاه‌های بم و رفسنجان موردی از بستری جدید گزارش نشده است».

شفیعی ادامه داد: «در حال حاضر، 122 بیمار کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند».

او توضیح داد: «77 نفر از بیماران بستری در حوزه‌ی علوم‌پزشکی کرمان، 9 نفر حوزه علوم‌پزشکی رفسنجان، 11 نفر حوزه جنوب، دو نفر در حوزه‌ دانشگاه بم و 23 نفر از حوزه دانشکده علوم‌پزشکی سیرجان بستری هستند و خدمات بیمارستانی به آن‌ها ارائه می‌شود».

شفیعی اظهار کرد: «از ابتدای اپیدمی تاکنون 16 هزار و 371 نفر در استان، به‌دلیل ابتلا به کرونا بستری شده‌اند».

او اضافه کرد: «متاسفانه در 24 ساعت گذشته، سه بیمار کرونا نیز جان خود را از دست دادند که دو نفرشان از حوزه دانشگاه کرمان و یک نفرشان از حوزه دانشگاه رفسنجان بوده است».

شفیعی، در پایان گفت: از ابتدای اپیدمی کرونا در استان تاکنون، 2476 نفر به دلیل ابتلا به کووید ـ 19 جان خود را از دست داده‌اند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار