کد خبر: ۱۵۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
مدیر انجمن کوتاه قامتان سیستان و بلوچستان گفت: سمیرا ریگی یکی از کوتاه قامتان ساکن زاهدان از امروز 26 بهمن ماه جاری، در یکی از موسسات زیر مجموعه بهزیستی به عنوان مددکار اجتماعی مشغول به کار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، همین چند روز قبل بود که در گزارشی به تشریح ظرفیت ها و مشکلات کوتاه‌قامتان پرداختیم.

 در این گزارش مریم نادری مدیر انجمن کوتاه قامتان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار فارس نبود اشتغال پایدار را به عنوان یکی از مشکلات اصلی کوتاه قامتان تحصیل کرده عنوان کرده بود.

مریم نادری امروز در تماس با خبرگزاری فارس از ایجاد اشتغال برای سمیرا ریگی یکی از کوتاه قامتان ساکن زاهدان که لیسانس روانشناسی تربیتی دارد خبر داد و گفت: یکی از مراکز فعال زیر مجموعه بهزیستی سیستان و بلوچستان با عنوان "مثبت زندگی" روز گذشته اطلاعات و مدارک سمیرا ریگی در خواست و پس از بررسی و دیدار با وی، او را به عنوان مددکار اجتماعی از امروز جذب کرده‌اند.

نادری می‌گوید: تمامی کوتاه قامتان ما چشم انتظار حمایت و همراهی مسؤولان هستند، امیدواریم برای  سایر اعضای انجمن که تحصیلات کارشناسی و ارشد دارند هم زمینه اشتغال فراهم شود.

وی از مسؤولان مربوطه تلاش برای شناسنامه دار کردن 10 نفر از کوتاه قامتان فاقد شناسنامه را خواستار شد.

مدیر انجمن کوتاه قامتان سیستان و بلوچستان از خبرگزاری فارس به سبب پیگیری و انتشار مشکلات و ظرفیت های کوتاه قامتان تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با حمایت مسؤولان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پیگیری رسانه‌ها شاهد برطرف شدن تمامی مشکلات کوتاه قامتان باشیم.

انتهای پیام/3139

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار