کد خبر: ۱۵۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
مدیرعامل بیمه کوثر بیان کرد:
زنجیره خدمت‌ رسانی و رضایت ذی ‌نفعان با توسعه خدمات و ارایه طرح ‌های بیمه ‌ای با بهره ‌مندی از فن ‌اوری ‌های نوین تکمیل می ‌شود.

تکمیل زنجیره خدمت ‌رسانی و رضایت ذی ‌نفعان

علیرضا ملاحتی- گروه بانک و بیمه: زنجیره خدمت‌ رسانی و رضایت ذی ‌نفعان با توسعه خدمات و ارایه طرح ‌های بیمه ‌ای با بهره ‌مندی از فن ‌اوری ‌های نوین تکمیل می ‌شود.
مدیرعامل بیمه کوثر ضمن بیان این مطلب، خاطرنشان‌کرد: رضایت ذی‌نفعان نه تنها یک الزام کسب‌وکار در هزاره سوم و عامل روابط پایدار، سوداور و توانمندساز است بلکه یک وظیفه شرعی است چرا که رضایت خداوند در رضایت ولی امر و رضایت ولی امر در رضایت خلق خداوند است.
مجید مشعلچی فیروزآبادی از ترسیم رضایت مشتریان و ذی‌نفعان و نیز توانمندی در سند راهبردی بیمه کوثر خبرداد و گفت: توسعه زیرساخت‌های لازم برای توسعه خدمات با تغییر نرم‌افزار موجب ایجاد بسترهای ارتقای خدمت‌رسانی، منزلت و معیشت ذی‌نفعان شده است.
وی تفویض اختیار و عملیاتی شدن حکمرانی منطقه‌ای را از عوامل افزایش رضایت بیمه‌شدگان دانست و تصریح‌کرد: تفویض اختیار به مدیران سرپرستی و تشکیل شورای فنی باعث کسب رضایت بیمه‌شدگان به ویژه مشتریان وفادار شد.
مدیرعامل بیمه کوثر در ادامه افزود: اجرای طرح‌های امام جواد(ع) و حلالیت از زیان‌دیدگان و مشتریان و تلاش مضاعف کارکنان در سراسر کشور، نارضایتی ذی‌نفعان را به حداقل ممکن کاهش داد.

برچسب ها: بیمه ، کوثر ، کسب و کار
نام:
ایمیل:
* نظر: