کد خبر: ۱۵۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
مسئول بسیج اساتید دانشگاه های تهران با اشاره به فرصت ها و چالش هایی که آموزش های مجازی ایجاد کرده گفت: فرصت‌ها و چالش‌های آموزشی در دوره کرونا توسط اساتید احصا می‌شود.

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جلیل دارا مسئول بسیج اساتید دانشگاه های تهران در جلسه تکریم و معارفه مسئول بسیج اساتید جمع اساتید دانشگاه فرهنگیان بیان داشت: دانشگاه فرهنگیان با توجه به جایگاه حساسی که در عرصه آموزش دارد می تواند نقش مهمی در پیگیری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به منظور تحقق اهداف این سند ایفا نماید و این مستلزم به کارگیری اساتید متعهد، انقلابی و متخصص در این حوزه است.

وی افزود: در این زمینه، کانون بسیج اساتید فرهنگیان در تهران باید یکی از اقداماتش رصد و پایش سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد لذا ماموریت پیگیری موضوعات کلان حوزه تعلیم و تربیت بر عهده این مجموعه می باشد.

دارا بیان داشت: برای رسیدن به این اهداف باید راهکارهای مناسب اتخاذ کرد و پیش بینی شده است تا کارگروه تخصصی تعلیم و تربیت با همت اساتید این دانشگاه تاسیس و فعال شود. 

این استاد دانشگاه یکی از مسائل اصلی امروز کشور در حوزه آموزش و تعلیم و تربیت را آموزش در دوره کرونا دانست و با اشاره به فرصت ها و چالش هایی که آموزش های مجازی  ایجاد کرده گفت: مجموعه ای از اساتید فرصت ها و چالش های آموزشی در دوره کرونا را بررسی می کنند. در این زمینه اساتید دانشگاه فرهنگیان باید پیشتاز باشند و با رویکرد حل مسئله به این موضوع بپردازند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار