کد خبر: ۱۵۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
شهردار پل‌دختر گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس خطرناک کرونا در این شهر،از پنج‌شنبه هفته جاری انسداد تمام راه‌های منتهی به گلزار شهدا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، محمد شرفی نصیری عصر امروز در جلسه ستاد کرونا شهرستان پل‌دختر اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و خریدهای عید، با هم‌کاری نیروی انتظامی برای جلوگیری از شیوع کرونا از هرگونه پهن کردن بساط دست‌فروشان در سطح خیابان‌های پل‌دختر جلوگیری و خودداری به عمل می‌آید.

وی افزود: درشهر پل‌دختر هر ساله در ایام نوروز با افتخار از مسافران نوروزی استقبال خوبی به عمل می‌آمد، اما امسال با توجه به خطر شیوع ویروس کرونا برای حفظ سلامت مردم از پذیرش هرگونه مسافر نوروزی معذوریم.

شهردار پل‌دختر با تاکید بر این که حفظ سلامت شهروندان اولویت شهرداری و مدیریت شهری تابع مصوبات ستاد کرونا است، گفت: زیبا‌سازی و نشاط‌بخشی به شهر به وسیله گل‌کاری پارک‌ها و میدان‌های پل‌دختر، درآستانه نوروز به معنای سفر و پذیرش میهمان در ایام کرونا نیست ، بلکه شهرداری شهر را برای شهروندان زیبا می‌کند.

شرفی نصیری از لغو برنامه‌های نوروزی شهرداری پل‌دختر در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت :متأسفانه با شیوع بیماری کرونا و مخاطرات ناشی از ورود خیل مسافران نوروزی و احتمال شیوع بیماری ، به لغو برنامه‌های نوروزی شهرداری اقدام شد.

وی با بیان این که پل‌دختر در نوروز 1400 پذیرای میهمانان نوروزی نیست ،گفت:  به دلیل شیوع این ویروس هیچ اقدامی در زمینه استقبال از مسافران نوروزی در آغاز سال یک هزارو ۴۰۰ درشهر برنامه‌ریزی نشده است.

شهردار پل‌دختر از شهروندان خواست بهداشت فردی و نکات ضروری جهت پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا را رعایت  تا در آینده نزدیک شاهد رفع نگرانی‌ها و شور و نشاط شهروندان در این شهر باشیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار