کد خبر: ۱۵۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
معاون راهداری سازمان راهداری گفت: با اجرایی شدن سامانه جامع راهداری تمامی فعالیت راهداران در کشور به صورت روزانه ثبت می‌شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبری معاون  سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مراسم رونمایی از  پروژه‌های سازمان با بیان اینکه امروز ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات  به تجهیزات و  دستگاه‌های سازمان راهداری کشور اضافه شده است، گفت: طبق برنامه، مناقصه یک هزار و ۱۴۵  دستگاه ماشین آلات برگزار شد و تاکنون  ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات به ناوگان ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اضافه شده است که مجوز  تمامی اخذ شده و  قرارداد خرید ۶۰ دستگاه دیگر هم منعقد شده است.

معاون سازمان راهداری اظهار کرد: تعمیر ۸۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری هم با کمک متخصصان و نیروهای داخلی از  جمله لودر، بلدوزر و دستگاه‌های نمکپاش انجام شده است که این ناوگان هم به حوزه راهداری کشور اضافه شده است.


بیشتر بخوانید


اکبری بیان کرد: امروز ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات رونمایی شده و ۴۵ دستگاه دیگر هم تا پایان شب عید تحویل خواهیم گرفت که میزان سرمایه گذاری آن به ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده است .

معاون سازمان راهداری با بیان اینکه بازسازی و تعمیرات ۸۰۰  دستگاه هم اکنون به صورت کامل به اتمام رسیده است، گفت: در فاز دوم،  سامانه جامع  راهداری است که برای  اولین بار  امروز به بهره برداری رسیده و این خود یکی از آرزوهای دیرینه در حوزه راهداری بوده که هم اکنون به ثبت رسیده است.

اکبری بیان کرد: در این سامانه  به صورت روزانه فعالیت تمامی نیروهای راهداری ارزیابی و رصد  می‌شود و هم اکنون  ۵۰۰ کاربر فعال در اداره شهرستان مشغول ارزیابی فعالیت روزانه راهداران هستند.

معاون سازمان راهداری با بیان اینکه  تمام این طرح‌ها  و سامانه‌ها شامل ۱۱ هزار و ۸۸۳ میلیارد ریال پروژه عمرانی راه‌های کشور است، افزود: در  فاز سوم پروژه ملی بروزرسانی وضعیت رویه راه‌های کشور یا PMS انجام شد و رونمایی از دستاورد‌های اولین رویداد راهداری کشور، سامانه نظارت هوشمند بر عملکرد رانندگان و ناوگان و شرکت‌های حمل و نقل کالا، سامانه ارزیابی ایمنی راه‌های کشور، سامانه شناسایی و اولویت بندی نقاط پرخطر و پر تصادف  از دیگر پروژه‌ها و سامانه‌هایی است که امروز با حضور وزیر راه وشهرسازی به بهره برداری رسید.

اکبری تصریح کرد: در بخش توسعه راه‌ها، با اعتبار ۱۱ هزار و ۸۸۳ میلیارد ریال در مجموع ۵۶ کیلومتر راه جدید در قالب ۸ پروژه شامل باند دوم، راه اصلی و فرعی، ۵۰۵ کیلومتر احداث و آسفالت راه‌های روستایی، هزار و ۷۸۴ کیلومتر بهسازی و آسفالت راه اصلی و شریانی، احداث ۵ کیلومتر کمربندی و کنارگذر، ۱۰۷ دستگاه انواع پل و تقاطع غیر هم‌سطح، رفع ۹۶ نقطه پرخطر و نصب بیش‌از ۹ هزار علائم ایمنی راه‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار