کد خبر: ۱۵۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خاتم خبر داد؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خاتم گفت: برگزاری شب شعر با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، به روز رسانی تابلو‌های شهدا در سطح شهرستان، نامگذاری بلوار‌های در حال احداث شهرستان به نام شهدا، دیوار نگاره در روستا‌ها و مدارس به نقش شهدا، تهیه کلیپ با موضوع ویژه شهدا، برگزاری ختم صلوات و قرآن و... از جمله اقداماتی است که در راستای کنگره ملی شهدای استان در شهرستان خاتم انجام شده است.

بروز رسانی تابلو‌های شهدا در سطح شهرستان خاتمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «عباس باقری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خاتم در نشست خبری ستاد یادواره‌های شهدای شهرستان‌های استان یزد که امروز ۲۷ بهمن ۹۹ در حسینیه سیدمحمدآقا یزد برگزار شد با بیان اینکه هدف از برگزاری کنگره ملی شهدای استان احیا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار کرد: در شهرستان خاتم برنامه‌های مختلفی در این راستا با رویکرد خدمت رسانی انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا به صورت مجازی و حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محلات مختلف شهرستان خاتم، افزود: برنامه‌های فرهنگی مجازی نیز ویژه شهدا با عنوان سه شنبه‌های شهدایی در این شهرستان اجرا شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خاتم با اشاره به اقدامات خدمت رسانی در این شهرستان، گفت: طبخ غذای گرم و توزیع بین نیازمندان، تهیه ۶۸ سری جهیزیه با مشارکت خیرین، اعطای تسهیلات قرض الحسنه، تهیه ۴۶۰ تبلت دانش آموزی و بسته‌های لوازم التحریر و... از جمله اقدامات شهرستان خاتم در این زمینه است.
 
سرهنگ باقری از استقرار گروه‌های جهادی سلامت در مناطق محروم شهرستان خاتم خبرداد و تصریح کرد: این گروه‌ها در چند نوبت در نقاط مختلف شهرستان مستقر شده و خدماتی نظیر دندان پزشکی، چشم پزشکی، پزشک عمومی و حتی دام پزشکی به مردم این مناطق ارائه کردند.
 
وی افزود: برگزاری شب شعر با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، به روز رسانی تابلو‌های شهدا در سطح شهرستان، نامگذاری بلوار‌های در حال احداث شهرستان به نام شهدا، دیوار نگاره در روستا‌ها و مدارس به نقش شهدا، تهیه کلیپ با موضوع ویژه شهدا، برگزاری ختم صلوات و قرآن و... از جمله اقداماتی است که در راستای کنگره ملی شهدای استان در شهرستان خاتم انجام شده است.
 
انتهای پیام/

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار