کد خبر: ۱۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
تعداد زیادی از فرودگاه‌های مسافرتی ایران با توجه به شرایطی که دارند به عنوان فرصت‌های سرمایه‌گذاری مطلوب به حساب می‌آیند که این موضوع می‌تواند برای سرمایه‌گذاران داخلی وچه سرمایه‌گذاران خارجی بسیار مهم باشد.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ایسنا، معاون برنامه‌ریزی و نظارت شرکت فرودگاه‌های کشور اظهار کرد: بسیاری از شرکت‌های سرمایه‌گذار خارجی آماده ورود به فرودگاه‌های ایران هستند و در حال ارزیابی شرایط برای روزهای پس از تحریم به سر می‌برند.
 
غلامحسین باقریان  با بیان این مطلب تصریح کرد: تعداد زیادی از فرودگاه‌های مسافرتی ایران با توجه به شرایطی که دارند به عنوان فرصت‌های سرمایه‌گذاری مطلوب به حساب می‌آیند که این موضوع می‌تواند برای سرمایه‌گذاران داخلی وچه سرمایه‌گذاران خارجی بسیار مهم باشد.
 
وی ادامه داد: شرکت فرودگاه‌ها نیز تلاش کرده به منظور ساخت بستر‌های لازم و افزایش سرمایه‌گذاری طرح توسعه مسیر‌های پروازی در برنامه‌های مربوط به آن را در فرودگاه‌های مختلف کشور اجرایی کند تا جاذبه موجود در فرودگاه‌های ایران برای سرمایه‌گذاران افزایش یابد.
 
معاون برنامه‌ریزی و نظارت شرکت فرودگاه‌های کشور با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده علیه صنعت هوایی ایران در چارچوب تحریم‌های بین‌المللی تصریح کرد: هرچند ما در طول ماه‌های گذشته مذاکرات خوبی با سرمایه‌گذاران بین‌المللی برای ایجاد سرمایه‌گذاری‌های جدید در فرودگاه‌ها داشته‌ایم، اما تحریم‌ها از نهایی شدن بسیاری از آنها جلوگیری کردند. سرمایه‌گذاران خارجی آماده ورود به طرح‌های فرودگاهی ما هستند؛ به شرط این‌که تکلیف تحریم‌ها روشن شود.
 
باقریان ادامه داد: در حال حاضر نیز می‌توان نسبت به ورود این سرمایه‌گذاران امیدوار بود به این دلیل که بسیاری از این شرکت‌ها در حال حاضر نیز به ارزیابی شرایط فرودگاه‌های ایران پرداختند و برای ورود جدی و پرقدرت نیاز به روشن‌شدن تکلیف تحریم‌ها دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: