کد خبر: ۱۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
یک اخلاق ناپسند که ما داریم این است که گاهی برایمان خارجی ها بخصوص غربی های خاک بر سر، خیلی بزرگ و آدم حسابی به نظر می آیند؛ در حالی که اصلا چنین نیست و در هر زمینه ای که دلتان بخواهد ما از همه جهانیان بخصوص غربی ها سالها و در بعضی موادر قرنها جلوتریم و خودمان خبر نداریم!
نمونه اش همین داستان فیفا و برادر سپ بلاتر که 17 سال است رئیس فیفا است و همه ما خیال می کردیم نقاطی از آسمان سوراخ شده و فقط ایشان از آن جوری پایین افتاده که به درد ریاست فیفا می خورد، در حالی که اصلا این طور نبوده و نیست. این روزها معلوم شده که این برادر و دیگر همدستانشان در فیفا یک بساط کاسبی مختصری راه انداخته اند و رشوه می گرفته اند و کار راه می انداختند؛ آن هم به خاطر چه مبلغی؟! یک رقم آن که این روزها افشا شده 5 میلیون پوند است؛ یعنی به پول ما این برادران فقط 25 میلیارد تومان گرفته اند!
واقعا با این وجود، باید به حال خیلی ها تاسف خورد : اول به حال فیفا و سپ بلاتر که استعفا داده است. واقعا 5 میلیون پوند هم پول است که به خاطر آن آدم استعفا بدهد؟! از برادر بابک زنجانی ما یاد بگیرید که 2.5 میلیارد یورو را برداشته و در زندان خم به ابرو نمی آورد! یا خبرهای اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی مان را مرور کنید که وقتی افشا شد، نه وزیر اقتصاد استیضاح شد و نه رئیس کل بانک مرکزی حاضر شد استعفا بدهد و نه آن بابایی که می گفت دولت ما پاکدست ترین دولت تاریخ است، حاضر شد دیگر از این ادعاها نکند!
بعد باید به حال همه کسانی که این فسادها را پیگیری می کنند، تاسف خورد که این طورهمه دنیا و ورزش بزرگ فوتبال را درگیر این آفتابه دزدی ها و آفتابه دزدها کرده اند! این جور کارها فقط مصرف تبلیغاتی دارد و آدم عاقل که آن را جدی نمی گیرد. مثلا می شود رفت پشت یک تریبون ایستاد و گفت اسامی مفسدان در جیب من است و من می خواهم افشا کنم؛ بگم ؟! بگم؟! ؛ نه اینکه آدم این کار را جدی بگیرد و کاری کند که دوستان از دست او دلخور شوند و رئیس فیفا استعفا بدهد!
واقعا این خارجی ها بخصوص غربی ها هیچی نیستند، پیشرفت هم نمي کنند، به اندازه صدها بلکه هزاران سال هم از ما عقب هستند و حالا حالاها مانده تا به ما برسند!


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار