کد خبر: ۱۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۶
معاون اجتماعی نیروی انتظامی از آغاز طرح دریا از امروز و موافقت با طرح "افطار تا سحر" سینما‌ها خبر داد.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل ازایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی روز یکشنبه در یک نشست خبری بااشاره به استقرار پلیس در 110 نقطه از سواحل شمالی، گفت: هم در دریا، هم در ساحل و هم در پیرامون ساحل حضور داریم.
 
ابلاغی برای حضور بانوان در استادیوم ها نداشتیم
 
وی در پاسخ به ایسنا درباره حضور زنان در استادیوم‌ها، گفت: هیچ ابلاغی برای حضور بانوان در استادیوم‌ها نداشتیم و مرجع رسمی صدور مجوز وزارت کشور است و اگر ابلاغ شود ما امنیت آنان را تامین خواهیم کرد.
 
به گفته وی، برای حضور بانوان در ورزشگاه ها سه هسته اصلی و تصمیم گیر وزارت ورزش، کشور و ناجا هستند
 
سخنگوی ناجا همچنین اظهار کرد: با درخواست سینماگران برای طرح افطار تا سحر موافقیم و و سینماها در ماه رمضان به جز شب های قدر می توانند فعالیت کنند.
 
برای برخورد با تخلفات آمادگی داریم
 
منتظرالمهدی در پاسخ به سوال دیگر ایسنا با بیان اینکه برای برخورد با تخلفات انتخاباتی آمادگی داریم، اظهار کرد: نیروی انتظامی با رصد کامل فضای جامعه و سایبر با سیاست پیش دستی و پیشگیری تلاش خواهد کرد و اگر مشکلی پیش بیاید و هرگونه اتفاقی رخ دهد با آنها برخورد خواهیم کرد .
 
سخنگوی ناجا درخصوص شایعات پیرامون بنیاد تعاون ناجا نیز گفت: حدود دوسال قبل گزارشی از انحرافات در شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد تعاون گزارش شد و بخش های بازرسی آن را به فرمانده وقت ناجا گزارش دادند که فرمانده ناجا نیز شخصا وارد عمل شده و خودشان در این خصوص پرونده ای تشکیل دادند و به دستگاه قضایی سپردند که در این خصوص چند نفر هم دستگیر شده و پرونده تشکیل شده در حال بررسی است.
برچسب ها: افطار ، سحر ، سینما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار