کد خبر: ۱۵۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد از موافقت افزایش حقوق غسال‌ها به میزان ۲ میلیون تومان در بودجه سال ۱۴۰۰ مدیریت شهری مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، محمد حاجیان شهری اظهار کرد: با پیگیری‌ و همراهی اعضای کمیسیون خدمات شهری، با توجه به شرایط سخت کاری غسال‌های محترم، به‌ویژه در شرایط شیوع و گسترش بیماری خطرناک کرونا که مرگ‌ومیر ناشی از آن سختی کار این عزیزان را دوچندان می‌کند در بودجه سال ۱۴۰۰ با افزایش حقوق دریافتی آن‌ها به ترتیب ۲ میلیون تومان موافقت شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای کارگران کفن و دفن و ۵۰۰ هزار تومان افزایش حقوق برای رانندگان آمبولانس موافقت شد که از سال آینده این افزایش حقوق پس از تأیید نهایی در کمیسیون تلفیق بودجه شهرداری اعمال می‌شود.

وی متذکر شد: در همین راستا، برای تمامی پرسنل طرف قرارداد سازمان پسماند شهرداری مقیم در محل مرکز دفن زباله شماره ۱ و ۲ نیز مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان علاوه بر حقوق دریافتی‌شان در بودجه سال ۱۴۰۰ به دلیل شرایط سخت‌کاری این عزیزان زحمت‌کش ناشی از بوی نامطبوع و شرایط سخت غیربهداشتی محل کار در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار