کد خبر: ۱۵۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
گروه استان‌ها- معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در این استان در قالب اجرای رزمایش کمک مؤمنانه به نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سمنان ، سرهنگ علی خالقیان در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه آئین توزیع 50 هزار بسته معیشتی در سطح استان سمنان اظهار داشت: 50 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان سمنان به ارزش هر بسته 400 هزار تومان در آستانه عید نوروز توزیع شد.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیاری برای اقشار مختلف مردم ایجاد شده است که بر همین اساس و بنا بر اجرای منویات رهبر معظم انقلاب رزمایشی به نام کمک مؤمنانه در سطح کشور شکل گرفت و در استان سمنان نیز از ابتدای اجرای این رزمایش طی چندین مرحله کمک‌های معیشتی بین نیازمندان این استان توزیع شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: در این مرحله و در آستانه عیدنوروز نیز با توجه به کمک‌های خیران و مردم نوع‌دوست استان سمنان بسته‌های معیشتی تهیه و بین نیازمندان این استان توزیع شد تا بخشی از نیازها در این حوزه تأمین شود.

سرهنگ خالقیان در بخش دیگری از سخنان خود به ساماندهی گروه‌های جهادی و نیروهای بسیجی برای مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: اقدامات گسترده‌ای در این حوزه تاکنون انجام شده است و این حرکت‌های جهادی همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: گروه‌های جهادی در راستای مقابله با کرونا به چندین تیم حمایتی، مراقبتی و درمانی تقسیم‌بندی شدند و در این راستا به انجام وظیفه پرداختند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: 180 سری جهیزیه نیز در روزهای پایانی سال و در آستانه عیدنوروز تهیه شده است که بین نوعروسان نیازمند استان سمنان توزیع می‌شود.

خالقیان عنوان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی در شرایط کنونی بهترین راهکار برای مقابله با کرونا و پیشگیری از ابتلا به این ویروس خطرناک است که همه مردم باید به آن توجه کنند.

انتهای پیام/363/ ع

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار