کد خبر: ۱۵۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹
اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم پس از درخشش تیم این باشگاه در جام حذفی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با مدیر کل ورزش و جوانان استان قم دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی خوشرفتار مدیرعامل باشگاه جانبازان و معلولین ایثار قم به همراه یحیی ابطحی و سیدسعیدرضا چاووشی اعضای هیات مدیره، جواد شهره‌غلامی سرمربی تیم و جعفری مدیر مالی این باشگاه امروز در اداره کل ورزش و جوانان حضور یافته و با رسول منعم دیدار کردند.

در آغاز این دیدار که در دفتر رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار گزارشی از فعالیت‌های این باشگاه در موضوع ورزش جانبازان و معلولین و همچنین اقدامات صورت گرفته برای توسعه رشته بسکتبال با ویلچر ارائه کرد.

 

3 رتبه برتر ایثار شیمیدر قم در مسابقات سال 1399

علی خوشرفتار همچنین به مشکلات پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: متاسفانه به این دلیل مسابقات فصل 1398 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان ایران که تیم ایثار شیمیدر قم به مرحله نیمه نهایی آن رسیده بود لغو شد و یک فرصت بزرگ برای افتخار آفرینی بسکتبالیست‌های ایثار گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال 1399 نیز بعد چند ماه تعطیلی اماکن ورزشی بلافاصله پیگیر حضور عزیزان عضو تیم ایثار در تمرینات شدیم و تیم به شکل مرتب و با برنامه تمرین کرد تا موانع ایجاد شده بر اثر شیوع کرونا برداشته شد و طبق برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر ایران در جام حذفی باشگاه‌های کشور شرکت کنیم.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم افزود: تیم ایثار شیمیدر قم در این رقابت‌ها که هفته پایانی بهمن ماه در سالن 22 بهمن تهران با حضور تیم‌های مدعی از استان‌های مختلف کشور به انجام رسید، عملکرد خوبی داشت و رتبه سوم ایران را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه در پرتاب آزاد محمدرضا بهرامی از تیم ما رتبه برتر را کسب کرد و در مسابقات 3 به 3 بسکتبال با ویلچر کشور نیز قهرمانی ایران به ایثار شیمیدر قم اختصاص یافت.

 

ابطحی: کمبود امکانات و محدودیت‌ مالی داریم

یحیی ابطحی عضو هیات مدیره باشگاه ایثار و سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر نیز در این دیدار به ایراد سخن پرداخت و یکی از دغدغه‌های همیشگی این باشگاه را برای ارائه خدمات به جانبازان و معلولین، نداشتن امکانات و همچنین محدودیت‌های مالی برای تامین نیازهای اساسی معلولین از جمله ویلچر عنوان کرد و گفت: هر دستگاه ویلچر ایرانی در حال حاضر نزدیک به 20 میلیون تومان و ویلچر خارجی بیش از 150 میلیون تومان قیمت دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات جام حذفی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بازیکنان بومی تیم نظیر محمد محمدنژاد و رضا عیوضی که ملی‌پوشان این رشته محسوب می‌شوند، مثل همیشه درخشیدند و سایر اعضای تیم نیز با تمام توان برای تیم تلاش کردند و طبیعی است که باید قدردان این عزیزان باشیم.

در این مراسم از سیدسعیدرضا چاووشی به پاس فعالیت‌های مثمرثمر فرهنگی در باشگاه ایثار با اهداء لوح تقدیر توسط مدیرکل ورزش و جوانان و مدیرعامل باشگاه ایثار قدردانی شد.

انتهای پیام / 78002

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار