کد خبر: ۱۵۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
اسطوره فوتبال آلمان و بایرن مونیخ گفت در صورتی که با پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی کشورش مواجه شود، درباره اش مطالعه می کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، «لوتهار ماتیوس» از سال 2011 دیگر به عنوان مربی فعالیت نکرده است. او از چند سال قبل به عنوان کارشناس با شبکه های تلویزیونی همکاری می کند.

در شرایطی که بعد از مسابقات یورو 2020 یواخیم لو اعلام  کرد از تیم ملی کناره گیری می کند تا راه برای ورود یک سرمربی جدید بازشود، چند چهره پیشنهاد کرده اند لوتهار ماتیوس زمام امور تیم ملی آلمان را برعهده گیرد.

در این مورد خود ماتیوس نیز ابراز نظر کرد. کاپیتان تیم ملی در جام جهانی منجر به قهرمانی 1990 گفت:من برنامه کاملا متفاوتی دارم. قراردادم به عنوان کارشناس تلویزیونی است که تا 2 سال دیگر تمدید شده است.

وی افزود:فدراسیون فوتبال در این باره تصمیم گیری می کند.اگر زمانی موضوع به من مربوط شود، طبیعی است که درباره اش فکر خواهم کرد.

ماتیوس تصریح کرد:در سال 1984 فرانتس بکن باوئر هم ابتدا نمی خواست سرمربی تیم ملی شود.اما در نهایت او این کار را تحت فشارهای عمومی کرد. اگر من هم حس مثبتی در این حال داشته باشم، به آن فکر می کنم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار