کد خبر: ۱۵۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه داوری آثار چند مسابقه را در دستور کار داریم، مهلت ارسال آثار به جشنواره معلمان هنرمند، امروز پایان می‌یابد.

علی رمضانی مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره معلمان هنرمند چند بار تمدید شد اما امروز آخرین مهلت است و دیگر تمدید نمی‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه داوری مسابقات پرسش مهر، معلمان هنرمند و هم مسابقات فرهنگی هنری فردا را داریم نیازمند مدیریت زمان هستیم و دیگر زمان ارسال آثار تمدید نمی‌شود.

رمضانی با بیان اینکه نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند از سوی اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان فارس برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره در شاخه‌های آفرینش‌های ادبی، نقد ادبی و هنری، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه و هنرهای تجسمی است.

وی درباره اهداف برگزاری جشنواره گفت: از جمله اهداف این جشنواره شامل جریان سازی و بستر سازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، انقلابی، ملی و بومی، تقویت مبانی فکری، فرهنگی و هنری معلمان، ایجاد زمینه تحرک، پویایی، شادابی و نشاط بیشتر معلمان از طریق رقابت‌های سازنده و تعالی بخش، ایجاد فضای همدلی، هم افزایی، تعامل فرهنگی و اجتماعی و تبادل دانش و مهارت بین معلمان، شناسایی معلمان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ایجاد بسترهای لازم برای ارتقای دانش، بینش و مهارت‌های آنان، ارج گذاری و معرفی توانمندی‌ها و مهارت‌های علمی، ادبی و هنری معلمان، استفاده از ظرفیت معلمان هنرمند در راستای اهداف برنامه درس ملی و فعالیت‌های تربیتی و تکریم و نکوداشت معلمان هنرمند به عنوان سرمایه‌های معنوی و ارزشمند نظام تعلیم و تربیت است.

به گزارش فارس، فرهنگیان علاقه‌مند در مهلت اندک باقیمانده برای ثبت نام و دریافت اطلاعات به سایت http://artistteachers.ir و کانال این جشنواره به آدرس artistteachers@ در شبکه شاد مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار