کد خبر: ۱۵۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
امام جمعه آب‌بر افزود: انتظار از مسؤولان این است که با افزایش نظارت بر بازار تولید و توزیع و مقابله قاطعانه با احتکار و گرانی بی‌منطق و بدون توجیه از مشکلات مردم بکاهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام مهدی منصوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه آب‌بر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد گرانی و مشکلات معیشتی مردم اظهار کرد: این چندمین بار است که در سال جاری مقام معظم رهبری به این مسئله تاکید و از وضعیت معیشت مردم و گرانی‌های بی‌منطق و افسار گسیخته گلایه دارند.

وی افزود: انتظار از مسؤولان این است که با افزایش نظارت بر بازار تولید و توزیع و مقابله قاطعانه با احتکار و گرانی بی‌منطق و بدون توجیه از مشکلات مردم بکاهند.

امام جمعه آب‌بر با اشاره به ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل (ره) و روز بزرگداشت شهدا افزود: شهدا وظیفه خودشان را خوب انجام دادند و الان نوبت ما و مسؤولان است که به وظیفه خوددر مورد نظام و انقلاب و کشور عمل کنیم.

منصوری در ادامه با گرامیداشت سالروز شهادت سرداران عزیز شهید مهدی باکری، عباس کریمی، عبدالحسین برونسی بر گرامیداشت  یاد و خاطره تمام شهدا تاکید کرد.

امام جمعه آب‌بر در ادامه به سفر پاپ رهبر کاتولیک‌های جهان به عراق و دلجویی از مسیحیان این کشور به خاطر رنج‌ها و سختی‌هایی که از ناحیه تکفیری‌های مسلح متحمل شدند اشاره کرد و گفت: دیدار با حضرت آیت‌الله سیستانی نیز به نوعی ابزار تقدیر و تشکر از حمایت مرجعیت عالی شیعه و شیعیان عراق از مسیحیان این کشور و همچنین تشکر و قدردانی از رزمندگان و سرداران حشد الشعبی از جمله ابومهدی المهندس و همچنین سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بود.

انتهای پیام/2308

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار