کد خبر: ۱۵۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
سخنگوی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان‌ از ثبت‌نام ۲۷۸ داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر در گلستان تا ۲۲ اسفندماه خبر داد.

امان‌قلیچ شادمهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر گرگان، تعداد ۷۲ مرد و ۹ زن در روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه، تعداد ۵۵ مرد و ۳ زن و در روز پنجشنبه ۲۱ اسفندماه و تعداد ۱۲۷ مرد و ۱۲ زن برای ثبت‌نام کردند.

 وی تصریح کرد: نظارت بر اجرای انتخابات، بررسی و احراز تایید صلاحیت داوطلبان، دریافت و رسیدگی به شکایات، ردصلاحیت داوطلبان و تایید صحت انتخابات شهر و روستا از وظایف هیات نظارت است.

وی خاطرنشان کرد: ششمین دوره مجلس شورای اسلامی گلستان، در ۱۶ شهرستان و ۲۶ مرکز بخش برگزار می‌شود.

گفتنی است از سوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی، غلامرضا منتظری نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی دیگر نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی نایب رئیس این هیات و امان‌قلیج شادمهر نماینده گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی به عنوان عضو و سخنگوی این هیات در گلستان منصوب شدند.

«عباسعلی تمسکنی‌زاهدی» در شهرستان گرگان، «پرویز پقه» در شهرستان آق‌قلا، «سیدرضا حسینی» در شهرستان کردکوی، «فیروز بای» در شهرستان بندرگز،‌ «قربان مهرپرور» در شهرستان بندرترکمن، «حلیم‌بردی حجتی» در شهرستان گمیشان و «محمدحسین امیریان» در شهرستان علی‌آبادکتول به عنوان روسای هیات‌های نظارت شوراهای اسلامی این شهرستان‌های انتخاب شدند.

«سلطان پرویز» در شهرستان آزادشهر، «احمد محلمانی» در شهرستان رامیان، «حسین رضایی» در شهرستان گنبدکاووس، «رضا قزلسفلو» در شهرستان مینودشت، «حسن دهمرده» در شهرستان گالیکش، «عباس عیدی» در شهرستان کلاله و «مولام‌حاجیلی دوجی» در شهرستان مراوه‌تپه نیز به عنوان روسای هیات‌های نظارت شوراهای اسلامی شهرستان‌های فوق انتخاب شدند.

انتهای پیام/2307/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار