کد خبر: ۱۵۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
استاندار خوزستان نشست بررسی مشکلات شهرستان های مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا گفت: برای آبرسانی برخی روستاها تا خرداد ماه و برخی تا شهریور ماه زمان تعیین شد. همچنین برخی جاده ها که زیرساخت‌های آن آماده بود و نیاز به قیر دارد، قرار شد تا سه ماه آینده آسفالت شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه پنجشنبه در پایان نشست بررسی مشکلات شهرستان های مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا اظهار کرد: مصوبه های متعددی از سال ها قبل در این چهار شهرستان بوده که متاسفانه قسمت اعظم آنها اجرایی نشده است و ما در این جلسه آنها را مورد بررسی قرار دادیم.

او گفت: برخی از پروژه ها نیاز به منابع دارند، برخی نیاز به تعیین تاریخ و ضرب‌الاجل و برخی هم نیازمند پیگیری وزارتی هستند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه امروز این مصوبه ها یک به یک مرور شدند که بیشتر در حوزه آب شهری و روستایی و جاده‌های شهری و روستایی هستند، افزود: برای برخی مصوبه ها جدول زمانی تعیین کردیم. برای آبرسانی برخی روستاها تا خرداد ماه و برخی تا شهریور ماه زمان تعیین شد. همچنین برخی جاده ها که زیرساخت‌های آن آماده بود و نیاز به قیر دارد، قرار شد تا سه ماه آینده آسفالت شوند.

سلیمانی اضافه کرد: قرار شد در این شهرستان ها ۱۴۵ کیلومتر تا آخر خرداد ماه آسفالت شود.

نماینده عالی دولت بیان کرد: برخی موارد را به صورت تلفنی پیگیری کردیم از جمله از طریق معاون رییس جمهور در امور مناطق محروم و روستایی و انشالله از منابع آنها استفاده کنیم.

او ادامه داد: امیدواریم یک مقدار منابع تملک پروژه ها تقویت شود و پروژه هایی که برای اتمام آنها تاریخ مشخص شد، به سرانجام برسد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: قرار شد دو ماه یکبار جلسه داشته باشیم و سعی خواهیم کرد جلسه های آینده در شهرستان ها در قالب شورای برنامه ریزی برگزار شود و به صورت میدانی از طرح ها بازدید داشته باشیم.  

نماینده عالی دولت ابراز امیدواری کرد: امیدوارم این پیگیری ها به نتیجه برسد و باید هم برسد و مدیران باید به تعهدهای خود عمل نمایند.

نماینده عالی دولت در خوزستان در پایان افزود: منابع در کشور فراوان است و مدیران باید فعال باشند و به مرکز تردد داشته و از بنیاد ها و نهادها اعتبار جذب نمایند چرا که بودجه فقط ردیف و استانی و ملی نیست و این منابع نیز مهم بوده و مقام معظم رهبری هم تاکید کردند که این نهادها و بنیادها به مناطق محروم کمک کنند. ما هم امیدواریم از اعتبارهای این نهادها و بنیادها به پروژه های این شهرستان ها کمک شود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار