کد خبر: ۱۵۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
امام جمعه بردسکن گفت: بعد از ۴۲ سال از گذشت انقلاب وقتی نگاه می‌کنیم می‌بینیم که این کشور در بخش اداری نیاز به یک انقلاب دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بردسکن، ضمن گرامیداشت ۲۲ اسفند ماه روز شهدا، اظهار کرد: انقلاب کردیم که تفکر سلطه‌طلبی برداشته شود و در ادارات جمهوری اسلامی ایران تفکری که در آن کارمند، خودش را خادم این ملت بداند جایگزین شود.

امام جمعه بردسکن افزود: چند درصد از مردم وقتی که برای رفع مشکلی به اداره‌ای مراجعه می‌کنند امیدوار هستند و اطمینان دارند که اگر یک روز از کارشان افتاده‌اند گره کارشان در آن اداره به طور کامل برطرف می‌شود؟ 

وی با بیان اینکه آیا مسئولین شهرستانی، استانی و کشوری در این گرانی‌ها و کمبودها خجالت زده زن و فرزند خود شده‌اند و طعم شرمندگی در جلوی همسر و فرزند خود را چشیده‌اند؟ گفت: امروز ادارات ما به چهار معضل فربهی، فرسودگی، دو رویی و فزون‌خواهی تبدیل شده‌اند و باید دستگاه قضا در این حوزه نیز ورود پیدا کند و با مدیرانی که از جایگاه و پست خود به نفع خودشان استفاده می‌کنند برخورد کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کمبود مرغ در بازار اشاره کرد و گفت: امروز مرغ و تخم مرغ هم به سلطان‌های کشور مثل طلا و دلار اضافه شد و جای بسی تاسف است که مسئولان مربوطه نتوانند این مشکل را برطرف کنند.

امینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص گرانی‌ها گفت: مسئولان باید خجالت بکشند که مردم دیگر نتوانند یک مرغ برای خانه خود بخرند؛ جهادسازندگی که یک نهاد ساخته شده توسط انقلاب است و امروز به عنوان جهادکشاورزی فعالیت می‌کند چقدر توانسته مشکلات بهره‌بهرداران را مرتفع کند؟

امام جمعه بردسکن گفت: امروز نباید فردی در منطقه ترشیز به سلطان مرغ تبدیل شود و بدون هیچ‌گونه واسطه‌گری مجوز واحد مرغداری او را از ۳۰ هزار قطعه به ۳۰۰ هزار قطعه افزایش پیدا کند درحالی که جوانی ۲ سال است به دنبال افزایش تعداد جوجه‌ریزی واحد مرغداری‌اش از ۱۰ هزار قطعه به ۳۰ هزار قطعه است و هنوز موفق نشده است.

وی از وزیر جهادکشاورزی و استاندار خراسان رضوی خواست به این مهم ورود پیدا کنند تا جلوی این انحصاری بودن تولید و توزیع گرفته شود. 

امینی ضمن تشکر از سفرهای شهرستانی استاندار خراسان رضوی گفت: این سفرها خوب است ولی طرح مشکلات دردی را دوا نمی‌کند و باید میدانی و عملیاتی به مشکلات پرداخت.

امام جمعه بردسکن افزود: امروز متاسفانه تملق‌گویی و چاپلوسی در برخی از دستگاه‌ها به یک آفت بزرگ تبدیل شده است و برخی از افراد از این طریق توانسته‌اند به سلطان سکه ، دلار و مرغ و تخم مرغ و دیگر سلطان‌ها تبدیل شوند.

وی با بیان اینکه باید در خرداد ۱۴۰۰ رئیس جمهوری انتخاب شود که وابسته به باندهای پرقدرت، فاسد و فرسوده نباشد، افزود: در خرداد ۱۴۰۰ باید به کسی رای داد که تحولی در نظام اداری کشور انجام بدهد چراکه به انقلابی در بخش اداری کشور نیاز داریم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۰

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار