کد خبر: ۱۵۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
از سری رقابت‌های فوتبال جام حذفی تیم ملوان با نتیجه دو بر صفر توانست تیم ویستاتوربین تهران را حذف کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، مرحله یک شانزدهم نهایی از سری رقابت‌های فوتبال جام حذفی تیم ملوان انزلی در ورزشگاه تختی به مصاف تیم ویستاتوربین تهران رفت که در پایان تیم ملوان با نتیجه دو بر صفر توانست تیم ویستاتوربین تهران را حذف کند.

مازیار زارع برای این دیدار ابوالفضل عباسی، رسول ناصربخت، مهدی هاشمی نژاد، مهیار زحمتکش، سید جلال رافخاهی، آرمین انبساطی، سهیل فداکار، فربد بلوک باشی، وحید فارغ، میلاد محسنی و محمدحسین پور را در ترکیب تیم قرار داده بود.

فرشاد پیوس سرمربی ویستاتوربین نیز برای تقابل برابر ملوان، محمدامین بهرامی، عارف سیفی، سیاوش جهانی فرد، حبیب افرا، امیرمحمد ذالی، کمیل ایمان جانی، مصطفی نوربخش، مرتضی نگهداری، مصطفی بهزادپور، امیر خدادادی و محمد غلامرضا را به میدان فرستاده بود.

در این دیدار ملوان انزلی بازی را از ابتدا هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه ۱۳ با ضربه سر سیدجلال رافخاهی دروازه تیم ویستاتورین تهران را باز کند و با حفظ همین نتیجه نیمه اول این دیدار را به پایان رساند.

همچنین در همین نیمه یکی از اعضای کادر فنی تیم ویستاتوربین به دلیل اعتراض به داور اول این بازی از ادامه همراهی تیمش محروم و از نیمکت ویستاتوربین اخراج شد.

در نیمه دوم این بازی شاگردان مازیار زارع، روند هجومی خود را حفظ کردند و درنهایت در دقیقه ۸۵ محمد مهری توانست دومین گل ملوان انزلی را به ثمر رساند اما در چند لحظه بعد در وقت‌های اضافه تیم ویستا توربین توسط اکبری پور یکی از گل‌های خورده را توانست جبران کند.

بعدازاین گل مازیار زارع به‌شدت به داور بازی اعتراض کرد که موجب دریافت کارت زرد از داور شد درنهایت زمان بازی بعدازاین ‌گل به پایان رسید و تیم ملوان توانست ویستاتوربین را حذف کند و به مرحله بعدی صعود کند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار