کد خبر: ۱۵۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
گروه استانها -فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز از اجرای برنامه "شکرانه مومنانه" در روزهای پایان سال جاری خبر داد.

سرهنگ پاسدار مجید علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  شیراز،  از اجرای برنامه "شکرانه مومنانه" در روزهای پایان سال جاری خبر داد و اظهار داشت: از این جهت این برنامه را شکرانه می‌دانیم چون در یک سال گذشته در موضوع خدمت به مردم به بهانه کرونا در رزمایش‌های اهداء خون، کمک مومنانه، تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده، خدمات خوبی انجام شد و ما این خدمات را نعمتی از جانب خداوند می‌دانیم و شکر نعمت به جای می‌آوریم.

به گفته وی برنامه "شکرانه مومنانه"، جمع‌بندی اقدامات خدمت‌رسانی در سال 99 است  که به همراه آخرین مرحله رزمایش کمک مومنانه در توزیع بسته‌های معیشتی، جهیزیه، تبلت برگزار می‌شود.

سرهنگ علیپور با تأکید بر اینکه رزمایش کمک‌های مومنانه، کاری کاملا مردمی و خیرخواهانه است، این کار را به فرموده مقام معظم رهبری، نهضت کمک مومنانه دانست و تصریح کرد: در این فعالیت، از هیچ اعتبار دولتی استفاده نشده و کاری دلی است که تعطیلی بردار نیست و قطعا در سال آینده هم ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز از تهیه و توزیع 355 هزار بسته بهداشتی بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده به ارزش 100000 و 75 سری کامل جهیزیه به ارزش 200 میلیون ریال میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا خبر داد.

سرهنگ علیپور با بیان اینکه در این برنامه، 185 هزار بسته معیشتی شامل برنج، گوشت، روغن و کنسرویجات به ارزش 2میلیارد ریال توزیع خواهد شد، تصریح کرد: توزیع 1220 عدد کارت هدیه یک میلیون ریالی و 620هزار پرس غذای گرم به ارزش 150 هزار ریال، از دیگر اقداماتی است که در طرح "شکرانه مومنانه" انجام خواهد شد.

توزیع 7600بسته لوازم‌التحریر به ارزش 15میلیون ریال و 2700بسته‌های پوشاک و کفش به ارزش هر بسته 2میلیون ریال میان دانش‌آموزان کمتربرخوردار، و توزیع 2هزار بسته گوشت گرم یک کیلویی، از  دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این ناحیه در برنامه "شکرانه مومنانه" است که علیپور از آن یاد کرد و ادامه داد: بازسازی و مرمت 70منزل نیازمند و محروم و ساخت 4منزل محروم، و نیز مرمت و بازسازی 3مسجد، از دیگر خدمات این ناحیه است که به همت گروه‌های جهادی و خیرین برای پایان سال انجام شده است.

وی همچنین تصریح کرد: ساخت 7کارگاه و تجهیز 7کارگاه انفعال، و نیز اشتغال پایدار برای 800 نفر و راه‌اندازی 60 صندوق قرض‌الحسنه مردم‌یار به همراه آزادی 60نفر زندانی جرائم غیرعمد، از دیگر خدماتی است که ناحیه بقیه‌الله شیراز به همت خیرین و نیروهای جهادی به اقشار آسیب‌پذیر ارائه کرده است.

 فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز در پایان گفت: 120 نفر از نیروهای جهادگر این ناحیه در این ایام، در بیمارستان‌های علی‌اصغر و نمازی شیراز و نیز سردخانه در بخش کرونایی، به ارائه خدمت به بیماران کرونایی و کادر درمان پرداختند.

انتهای پیام/424/ ت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار