کد خبر: ۱۵۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
در صورتی که فوق ستاره پرتغالی یوونتوس به رئال مادرید بازگردد، ممکن است جذب هالند و امباپه تا سال ۲۰۲۲ به تعویق بیفتد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز‌های اخیر گمانه زنی‌هایی مبنی بر جدایی کریستیانو رونالدو از تیم فوتبال یوونتوس و بازگشت او به سانتیاگو برنابئو مطرح شده است. رونالدو پس از جدایی از جمع کهکشانی‌ها به یوونتوس پیوست، اما هیچگاه نتوانست موفقیت هایش با پیراهن رئال مادرید را با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهد و چند روز پیش نیز تورینی‌ها با شکست غیر منتظره مقابل پورتو، بار دیگر از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند.

پس از حذف ناامید کننده یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا، این گمانه زنی ایجاد شده است که رونالدو از شرایطش در تورین رضایت ندارد و به دنبال این است که در تابستان پیش رو راهی تیم دیگری شود و گفته می‌شود بازگشت به رئال مادرید یکی از گزینه‌های پیش روی مهاجم پرتغالی است.  

در صورتی که چنین انتقالی عملی شود و رونالدو دوباره پیراهن رئال مادرید را بر تن کند، چنین بازگشتی ممکن است اولویت مدیران باشگاه رئال مادرید در زمینه جذب مهاجم را دچار تغییر کند.  

ارلینگ هالند و کیلیان امباپه بازیکنانی هستند که در صدر فهرست نقل و انتقالاتی باشگاه رئال مادرید قرار دارند. از هر ۲ مهاجم که به ترتیب ۲۰ و ۲۲ سال سن دارند، به عنوان ستاره‌های آینده دنیای فوتبال و جانشینان مسی و رونالدو نام برده ‌می‌شود.


بیشتر بخوانید


پس از جدایی رونالدو از رئال مادرید خط حمله این تیم دچار ضعف شد و با وجود جذب مهاجمانی مانند ادن هازاد، لوکا یوویچ، رودریگو و و ینیسیوس جونیور این نقطه ضعف هنوز برطرف نشده است. در چنین شرایطی بازگشت رونالدو به تیم سابقش می‌تواند فشار را از روی مدیران باشگاه بردارد و تا سال ۲۰۲۲ که قرارداد هالند و امباپه با بورسیا دورتموند و پاری سن ژرمن به پایان می‌رسد، خلاء کهکشانی‌ها در خط حمله پر خواهد شد؛ بنابراین جذب رونالدو می‌تواند یک راه حل کوتاه مدت برای باشگاه مادریدی باشد تا مدیران این باشگاه پس از فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ بتوانند با نمایندگان هالند و امباپه وارد مذاکره شوند و این ۲ ستاره آینده دار را به خدمت بگیرند.  

علاوه بر خط حمله، باشگاه رئال مادرید در پُست هافبک وسط نیز باید تقویت شود، زیرا لوکا مودریچ، ستاره کروات این تیم در آستانه ۳۶ سالگی قرار دارد و تونی کروس هم ۳۰ ساله است. ایسکو نیز آمادگی دارد تا در تابستان پیش رو از جمع کهکشانی‌ها جدا شود.

انتهای پیام/ 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار