کد خبر: ۱۵۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
تکلیف حضور هانس دیتر فلیک روی نیمکت تیم ملی آلمان به عنوان جانشین یواخیم لو در اوایل بهار مشخص می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته قبل که یواخیم لو اعلام کرد که پس از مسابقات یورو 2020 بعد از 15 سال به همکاری‌اش با تیم ملی آلمان خاتمه می دهد، نام چندین گزینه جهت جانشینی مطرح شده است.

یکی از 2 گزینه اول، هانس دیتر فلیک، سرمربی کنونی بایرن مونیخ است. سرمربی 56 ساله‌ای که در یک سال گذشته 6 جام برای باواریایی ها به ارمغان آورده است.

 

او قبلا در تیم ملی آلمان دستیار اول «یوگی» بود و حتی در کنار او و تیم، قهرمان جام جهانی 2014 شد.

در روزهای اخیر کارشناسان زیادی از جمله فرانتس بکن باوئر، قیصر فوتبال آلمان انتخاب فلیک را به عنوان جانشین مناسب دانسته است.

مربی بایرن هم در اظهاراتی کوتاه به داشتن قرارداد با مونیخی‌ها اشاره کرد اما «همه درها» را برای مذاکرات احتمالی نبست.

در این ارتباط روزنامه بیلد خبرداد اولیور بیرهوف، مدیر ورزشی تیم ملی آلمان و فدراسیون فوتبال این کشور در ماه آینده میلادی (آوریل، 12 فروردین‌ تا 11 اردیبهشت‌ماه) با باشگاه بایرن مونیخ  در مورد فلیک وارد مذاکره می شود.

او برای این منظور با شخص کارل هاینس رومنیگه، مدیر باواریایی ها گفت‌وگو خواهد کرد تا بتواند نظر این باشگاه را برای در اختیار گرفتن فلیک، جلب کند.

اگر نتیجه این گفت‌وگوها منفی باشد، آنگاه گزینه های دیگر همچون رالف رانگ نیک، اشتفان کونتس و لوتار ماتئوس مطرح خواهند شد.

2 تن از این گزینه ها بدون تیم هستند و کونتس نیز سرمربی تیم زیر 21 ساله های آلمان بوده و در فدراسیون کار می کند.

البته در کنار همه اینها، فدراسیون فوتبال آلمان همچنان وضعیت یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول را نیز زیر نظر دارد تا در صورت برکناری احتمالی این مربی از نیمکت سرخ‌های آنفیلد، به سراغش رود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار