کد خبر: ۱۵۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
طی مراسمی با حضور آیت الله موحدی کرمانی از سامانه شورای وحدت اصولگرایان رونمایی شد.

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سامانه ملی شورای وحدت اصولگرایان با حضور آیت الله موحدی کرمانی رونمایی شد.

این سامانه به آدرس (shorayevahdat.ir) با هدف هم‌افزایی و بسترسازی برای مشارکت اعضا و تسهیل ارتباط و ایجاد ساختار مناسب در همه شهر‌ها و استان‌ها طراحی شده که طی مراسمی در مجتمع سیدالشهدا با حضور آیت الله موحدی کرمانی رئیس و اعضای هیات عالی شورای وحدت و مسئولان کمیته‌های این شورا و اعضای هیات اجرایی انتخابات شورا‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی پور عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با ارائه گزارشی از فرایند تشکیل دفاتر شورای وحدت در استان‌های مختلف، اظهار کرد: ساختار شورای وحدت در ۲۹ استان بر اساس شیوه‌نامه مصوب که مبتنی بر حضور همه گرایش‌ها و گروه‌های جریان ولایی و ارزشی است شکل گرفته و در مرحله پایانی تکمیل تشکیل هیئت اجرایی شهرستان‌ها هستیم.

مسئول امور استان‌های شورای وحدت در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تاکید ما به مسئولین استانی، همگرایی همه نیرو‌ها و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای سازماندهی یک ساختار سیاسی مستمر و ماندگار است.

موسی پور با انتقاد از برخی اظهارات و مواضع بیان شده در رسانه‌ها افزود: برخی از دوستان از رقبا غافل شده و به رقابت با رفقا مشغول‌اند و اینجاست که باید نسبت به شکل‌گیری منازعات درون جناحی هشدار داد.

مسئول هیئت اجرایی انتخابات شورا‌ها به اهمیت شورا‌ها در عمران و آبادانی شهر‌ها و توسعه سیاسی و فرهنگی و اجتماعی پرداخت و افزود: شورای وحدت بر حضور زنان و جوانان در عرصه انتخابات شورا‌ها تاکید داشته و معتقد است عرصه انتخابات شورا‌ها باید از منازعات سیاسی دور باشد و بیشتر جنبه مدنی و رویکرد اجتماعی و فرهنگی آن پررنگ شود.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به تدوین شاخص‌های شناسایی کاندیدا‌های اصلح در انتخابات شورا‌ها گفت: شاخص‌های انتخاب کاندیدا‌های اصلح برای انتخابات شورا‌ها در چهار محور و ۲۵ شاخص تدوین شده و بر این اساس در حال طی مراحل و رسیدن به فهرست نهایی هستیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار