کد خبر: ۱۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
محمدحسين روانبخش
قدیم که هنوز مدرسه هم در ایران نبود، چه برسد به دانشگاه، بچه ها «مکتب» می رفتند و در واقع هر بچه ای دست پرورده یک مکتب بود.
صد و چند سال پیش میرزا حسن رشدیه با تلاش و کوشش و بدبختی بسیار مدارس جدید را در ایران راه اندازی کرد و بعد هم میرزا تقی خان امیر کبیر پایه گذار مدرسه دارالفنون شد که در واقع اولین دانشگاه ایران بود ؛ اما هنوز هم که هنوز است بعضی ها «مکتب» شان از « دانشگاه » پربارتر و تاثیر گذارتر است که از جمله این افراد رئیس دولت سابق است که دست پرورده های «مکتب»ش یکی – یکی به زندان و بازداشت می روند و دارند زندان را از پاکدستها پر می کنند! در حالی که دانشگاه احمدی نژاد که قرار بود یک «دانشگاه جامع بین المللی » باشد فقط یک سایت دارد که آن هم مدتها است به روز نشده و حتی در فضای مجازی هم خالی و خالی بندی است؛ چه برسد به دنیای واقعی!
حالا که مکتب احمدی نژاد این همه گل کرده، چرا دانشگاه او نباید راه بیفتد تا لااقل کسانی مثل علی کردان بتوانند از آنجا مدرک بگیرند و مشکل کشور در این جهت هم حل شود؟! راستش را بخواهید احمدی نژاد و بقیه دوستان و وابستگان در آخرین روز دولتشان در سال 1392 مبلغ 16 میلیارد تومان از بیت المال را برای تاسیسش از حساب ریاست جمهوری برداشته بودند که متاسفانه ، رویم به دیوار ، گلاب به رویتان قضیه لو رفت و مجبور شدند آن پول را برگردانند ولی برادر بقایی ( که این روزها در بازداشتگاه دارد مکتب احمدی نژاد را ترویج می کند) از رو نرفت و همان ایام نامه ای نوشت و به صورت شدید اللحنی ازدولت روحانی خواست که به وظیفه خود عمل کرده و به دانشگاه احمدی نژاد 50 میلیارد ناقابل به علاوه 200 هکتار زمین و...
 بدهد !
حالا می توان با «دلواپسی» هر چه تمام تر از دولت روحانی خواست که به درخواستهای آن برادر بازداشتی ، پاسخ بدهد و نگذارد احمدی نژاد در مکتبش خلاصه شود ، بلکه دانشگاهش هم راه بیفتد تا جاهای دیگر را هم مثل زندان آباد و پر از پاکدستان کند!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار