کد خبر: ۱۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
هشتمین دوره انتخابات رییسه و هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران در شرایطی در حال برگزاری است که محسن جلال‌پور و محسن مهرعلیزاده خود را به عنوان دو نامزد ریاست اتاق بازرگانی ایران معرفی کرده‌اند.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از  ایسنا، از صبح امروز 24 خرداد‌ماه انتخابات رییس و هیات رییسه هشتمین دوره اتاق بازرگانی ایران با حضور اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران و همچنین هیات رییسه دوره هفتم در حال برگزاری است.
 
در ابتدای این جلسه غلامحسین شافعی رییس دوره هفتم اتاق بازرگانی ایران گفت: زمان حساسی برای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی است تا این توفیق را پیدا کنند آینده را به نحو مطلوبی پیش ببرند.
 
وی افزود: کارهای زیادی بر روی زمین مانده است که امیدواریم آیندگان با توجه خاص به منافع ملی آینده بهتری را برای اقتصاد کشور رقم بزنند.
 
شافعی ادامه داد: امیدوارم سرلوحه کار همه دوستان در آینده در اتاق بازرگانی معطوف به بی‌پناهی بخش خصوصی باشد تا شاهد حرکت‌های جدیدی در اتاق باشیم.
 
در ادامه‌ی این جلسه اعلا میرمحمد صادقی به عنوان رییس سنی جلسه و فرهاد فزونی و سهل‌آبادی به عنوان دو ناظر انتخابات رییس و هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران انتخاب شدند و همچنین فاطمه دانشور به عنوان منشی جلسه انتخاب شد.
 
همچنین در ادامه محسن جلال‌پور و محسن مهرعلیزاده خود را به عنوان دو نامزد ریاست اتاق بازرگانی ایران معرفی کردند.
 
در ادامه جلسه انتخاب رییس و هیات رییسه هشتمین دوره اتاق بازرگانی ایران دو کاندیدای ریاست اتاق برنامه‌های خود را ارائه کردند اما محسن مهرعلیزاده یکی از کاندیداهای ریاست اتاق بازرگانی ایران بعد از انجام صحبت‌های خود در اقدامی تصمیم به انصراف از نامزدی ریاست اتاق بازرگانی گرفت و رای‌گیری برای ریاست اتاق تنها با حضور محسن جلال‌پور به عنوان تنها کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی در حال برگزاری است.
نام:
ایمیل:
* نظر: