کد خبر: ۱۵۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۱
بیانیه سپاه قدس گیلان به مناسبت 12 فروردین:
سپاه قدس گیلان به مناسبت فرا رسیدن 12 فروردین بیانیه ای صادر کرد.

12 فروردین 1358 نقطه عطف و تاریخی ملت ایران در پاسداری دستاورد انقلاب اسلامی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سپاه قدس گیلان همزمان با فرارسیدن سالروز یوم‌الله 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

روز 12 فروردین 1358 نقطه عطف و تاریخی ملت قهرمان و فهیم ایران اسلامی در پاسداری از ثمرۀ ارزشمند و دستاورد سترگ انقلاب اسلامی بود که با مهر تأیید اکثریت قاطع اقشار مختلف مردم ایران به انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت جمهوری اسلامی ایران به صورت قانونی تثبیت شد.

در دوازدهم فروردین سال 1358  مردم با لبیک به ندای امام و رهبر خود پایه های نظام اسلامی را تثبیت کردند، توطئه های دشمنان را از میان بُرده و آنها که حکومتِ جمهوری را بدون اسلام می‌خواستند، نا امید کردند و تحقق استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را جشن گرفتند.

انقلاب اسلامی به دنیا ثابت کرد که می توان بر پایه شریعت اسلام، محوریت «ولایت مطلقه فقیه» و استقرار نظام بر پایه دین به همه قله های رفیع دانش و پیشرفت و عدالت رسید.

اکنون که بیش از چهار دهه از آغاز این حرکت مبارک می‌گذرد، جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدای گرانقدر این راه پر فراز و نشیب، دستاوردهای شگرفی در همه زمینه‌ها به دست آورده و امروز الگوی بسیاری از ملت‌های آزادیخواه جهان است و حفاظت از این دستاوردها رسالتی تاریخی و فریضه‌ای همگانی است و استمرار راه شهدا پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیانگر عزم جدی ملت ایران برای پاسداری از این آرمان‌های بزرگ و مقدس است.

امروز شاهد هستیم که باوجود توطئه‌ها و نقشه‌های پلید استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده ملت ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت عظیم‌الشأن ایران بالنده‌تر و پویاتر از همیشه روند تکامل و آرمانی خود به‌ سمت تمدن‌سازی نوین اسلامی را استمرار می‌بخشد.

در این مسیر خطیر که با موانع و مشکلات همراه خواهد بود، بدون تردید آنچه که برطرف کننده همه موانع خواهد بود، حضور مردم در صحنه‌ها و عرصه‌هایی است که برای قوی شدن کشور به این حضور نیاز است.

سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی (ره) و همه شهدای گلگون کفن، دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی را به همه آحاد ملت ایران و رهبر حکیم و الهی جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌کند.

امید است با عنایات و هدایت الهی و تدبیر نظام مند شاهد استقرار جامعه اسلامی و دست یابی به تمدن نوین اسلامی باشیم و همه اندیشمندان در این مسیر با همکاری و همفکری رسیدن به اهداف متعالی را تسریع کنند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار