کد خبر: ۱۵۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز تزریق واکسن کرونا به بیماران خاص را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر  محمد حسین صومی گفت: بیماران خاص در آذربایجانشرقی برای دریافت واکسن کرونا با همراه داشتن کارت بیماری وشناسایی طی چند روز آینده از ساعت 9 الی پنج به بیمارستانهای تعیین شده مراجعه کنند .

 وی در خصوص دریافت واکسن کرونا توسط بیماران خاص اظهار داشت : بیماران پیوند کبد، کلیه، قلب و ریه برای دریافت واکسن به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز و بیماران مبتلا به ام اس به بیمارستان الزهرا (س)  وبیماران مبتلا به هموفیلی و تالاسمی هم می‌توانند طی چند روز آینده برای تزریق واکسن کرونا به بیمارستان سینای تبریز مراجعه کنند و تزریق واکسن به گروه‌های تعیین شده در تمامی بیمارستان‌های سایر شهرستان‌های استان انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از ورود 15 هزار واکسن کرونا به استان خبر داد وگفت:  مقرر بود در وهله اول واکسن‌ها به کادر درمان تزریق شوند و سپس اعلام شد که افراد مسن نگهداری شده در مراکز سالمندان نیز واکسینه شوند که این اتفاق هم افتاد.

وی ادامه داد: در مرحله بعد مقرر شد پاکبان‌ها واکسینه شوند که ۱۰۰۰ نفر از این گروه واکسینه شده‌اند و با مابقی نیز در حال انجام است .

وی در ادامه گفتگوی خبری گفت : سه مرحله از واکسن اسپوتنیک روسی و واکسن سینوفارم چینی و واکسن هندی وارد شده که هر یک از گروه‌های هدف مشخصی دارند که بر اساس سند ملی واکسیناسیون تعیین شده‌اند.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار