کد خبر: ۱۶۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان گفت: در مسئله تایید صلاحیت‌ها، دقت را فدای سرعت نکنید، زیرا این موضوع، حق‌الناس مردم و داوطلبان است و مردم در آینده عملکرد ما را قضاوت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری امروز رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان گفت: در جلسه هیات‌عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گرگان و آق‌قلا با بیان اینکه مهمترین رکن این نظام، مردم هستند، اظهار کرد: پایبندی به اصل امانتداری، رازداری، پرهیز از جانبداری و رعایت کرامت انسانی جزو وظایف اعضای هیات نظارت بر انتخابات است.
وی تصریح کرد: مردم، مهمترین رکن نظام اسلامی هستند و ما امین مردم هستیم، امانت را باید حفظ کرد.
رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان گفت: اگر درست عمل کنیم و شورای موفقی در مدیریت شهری و روستا ایجاد شود همه در ثواب آن شریک هستیم.
منتظری خاطرنشان کرد: مراقب باشیم هیئت‌های اجرایی و نظارت در کنار همدیگر به وظایف قانونی خود عمل کنند تا انتخابات پرشوری داشته باشیم.
وی ادامه داد: در مسئله تایید صلاحیت‌ها، دقت را فدای سرعت نکنید، زیرا این موضوع، حق‌الناس مردم و داوطلبان است و مردم در آینده عملکرد ما را قضاوت خواهند کرد.
رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان گفت: اخلاق حرفه‌ای را در برگزاری انتخابات رعایت کنیم چون هم آبروی افراد و داوطلبان و هم وجهه کشور، با انتخابات گره خورده است.

انتهای پیام/2307/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار