کد خبر: ۱۶۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
این احتمال می رود که استقلال با ۲ تغییر نسبت به بازی قبلی مقابل الدحیل، در برابر این تیم صف آرایی کند.

ترکیب استقلال مقابل الدحیل

در دور چهارم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، بامداد فردا استقلال در استادیوم الجوهرة شهر جده عربستان به مصاف الدحیل قطر می رود. آبی پوشان که در بازی قبلی در برابر این تیم با نتیجه ۴ بر ۳ تن به شکست دادند، به دنبال جبران این شکست هستند.

رشید مظاهری که در بازی قبلی با بدشانسی مواجه بود و می توان گفت از ۴ موقعیت جدی که به روی دروازه اش آمد، هر ۴ مورد به گل تبدیل شد، امروز نیز انتخاب نخست مجیدی است. مظاهری در این تورنمنت ۶ گل دریافت کرده و تقریبا می توان گفت روی هیچ کدام آنها مقصر نبوده و همین مسئله منجر به این شده تا مجیدی باز هم برای درون دروازه تیمش از او استفاده کند.

پس از عملکرد ضعیف خط دفاعی استقلال در بازی قبلی، عارف غلامی دوباره در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت. غلامی که در بازی نخست مقابل الاهلی در کنار یزدانی زوج خط دفاعی تیمش را تشکیل داد، پس از ۲ بازی نیمکت نشینی، حالا با انگیزه و توان بالایی در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت. سیاوش یزدانی نیز دریگر عنصر تدافعی مجیدی برای این بازی خواهد بود.

وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان پس از اینکه ۵۰ دقیقه ابتدایی بازی قبلی را روی نیمکت حضور داشت، در این دیدار از ابتدا برای تیمش به میدان می رود. محمد نادری در بازی با الدحیل نتوانست درخشش دو بازی ابتدایی را تکرار کند در پی جبران ناکامی در بازی قبلی است.

مسعود ریگی با وجود اشتباهات مرگبار در بازی گذشته، در دیدار دوم نیز برابر الدحیل از ابتدا به میدان می رود. فرشید اسماعیلی ستاره این روزهای خط میانی استقلال دیگر بازیکن حاضر در ترکیب اصلی است. آرش رضاوند به همراه هروویه میلیچ دیگر عناصر خط میانی استقلال خواهند بود.

ارسلان مطهری نیز درخشش خیره کننده ای برابر الدحیل داشت. او یک گل زد و ۲ پاس گل داد و امروز از ابتدا در برابر حریف قطری به میدان می رود. مهدی قایدی هم همچون همیشه از ابتدا و در ترکیب ثابت آبی پوشان در برابر الدحیل به میدان می رود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الدحیل:
رشید مظاهری – عارف غلامی – سیاوش یزدانی – محمد نادری – وریا غفوری – هروویه میلیچ – مسعود ریگی – فرشید اسماعیلی – آرش رضاوند – ارسلان مطهری – مهدی قایدی

 

نام:
ایمیل:
* نظر: