کد خبر: ۱۶۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:
رحیمی‌جهان‌آبادی اعتقاد دارد رونمایی از بزرگ‌ترین بسته تحریمی علیه ملت ایران توسط کنگره اجرای سیاست چماق و هویج است.

رونمایی از بزرگترین بسته تحریمی علیه ایران همان سیاست شکست خورده چماق و هویج است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «جلیل رحیمی جهان‌آبادی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگویی اظهار داشت: قانون‌گذاران آمریکایی در خلال برگزاری مذاکرات هسته‌ای درصدد شیطنت هستند و این مهم همان روندی است که رژیم صهیونیستی در دستور کار خودش قرار داده است.

نماینده مردم تربت‌جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آمریکایی‌ها می‌خواهند پشتوانه‌ای برای مذاکرات هسته‌ای فراهم کنند و به‌نوعی سیاست چماق و هویج را علیه کشورمان اجرایی کنند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری خواهان طی چهار سال گذشته همه تلاش خود را کردند تا به کشورمان فشار وارد کنند، اما نتیجه‌ای برایشان حاصل نشد، ادامه داد: آمریکایی‌ها به‌خوبی می‌دانند نتوانسته‌اند مانع غنی‌سازی کشورمان شوند و حتی در این میان از ایجاد مانع برای نفوذ منطقه‌ای ایران و توسعه توان موشکی کشورمان عاجز بودند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بر این اساس اکنون آمریکایی‌ها شکست را پذیرفته‌اند و در حال بازگشت به مذاکرات هستند لذا تلاش جمهوری‌خواهان کنگره به نتیجه مثبتی ختم نخواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد این اقدام صرفاً فضاسازی برای تحت تأثیر قرار دادن مذاکرات برجامی است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار