کد خبر: ۱۶۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

لطف‌اله سیاه‌کلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک و رییس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص  بازدید از آزمایشگاه مرجع سلامت تست کرونا گفت: به اتفاق دکتر نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین از آزمایشگاه مرجع سلامت دانشگاه بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند انجام تست کووید ۱۹ در این مرکز قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: در این بازدید دکتر زاهد پناه مدیر امور آزمایشگاه استان در خصوص مراحل پاسخ دهی تست ها توضیحاتی را ارائه داد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم  ضمن قدردانی از زحمات کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا گفت : در این ماه های سخت و در مبارزه با این بیماری سهمناک کار پرسنل بهداشت و درمان به ویژه کارشناسان آزمایشگاه کاری شجاعانه است 

وی در ادامه  بیان کرد : اینکه در کنار ۱۰ کشور پیشرفته سازنده واکسن باشیم و واکسنی با کیفیت و قابل قبول بسازیم کار ارزشمند و بزرگی است .

رییس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس اظهار کرد: لازم است از دکتر نامدار و همه مدیران و کارشناسان حوزه سلامت به خاطر مدیریت خوب این بیماری در استان تقدیر و تشکر کرد . /

پایان پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار