کد خبر: ۱۶۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
گروه استان‌ها ــ مشکلات آنتن‌های دیجیتال در بخش کاخک گناباد همچنان ادامه دارد و شاهد نارضایتی شهروندان هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گناباد، در چند هفته گذشته شاهد تغییر رنگ شهرهای خراسان رضوی از نظر شیوع کرونا بوده‌ایم و گناباد نیز مانند بیشتر شهرهای استان خراسان رضوی وضعیت قرمز داشته و کسبه تعطیل بودند و از خانواده‌ها خواسته شده بود در خانه بمانند.

در این شرایط که باید خانواده‌ها در خانه بمانند و تنها چیزی که کودکان را سرگرم می‌کند شبکه‌های تلویزیونی است اما متاسفانه در چند وقت اخیر شبکه‌های تلویزیون در بخش کاخک وضعیت مناسبی  ندارد.

یکی از اهالی بخش کاخک گناباد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: چند روزی است که شبکه‌های دیجیتال کاخک دچار اختلال شده به طوری که اکثر شبکه‌های تلویزیونی فاقد سیگنال است و در این شرایط سرگرمی دیگری برای کودکان نیست و مجبور می‌شوند از خانه خارج شوند.

یکی از بانوان این بخش نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: بیشتر اخبار و اطلاعیه‌ها در زمینه کرونا و دیگر مسائل از طریق تلویزیون اعلام می‌شود اما با این وضعیت ما از هیچ چیز خبردار نمی‌شویم و بارها برای رفع این مشکل آنتن‌های مختلف خریداری کرده‌ایم اما بازهم مشکل رفع نشده است.

بررسی‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد روز گذشته با پیگیری انجام شده تیم فنی صدا وسیمای مرکز استان در ایستگاه گیرنده کاخک مستقر و مشکل یاد شده را رفع عیب نموده‌اند اما همچنان مردم از عدم گیرندگی تلویزیون‌ها گلایه می‌کنند.

موضوع اختلال شبکه‌های دیجیتال گویا به دلیل نوسان‌های مکرر برق است که دچار نواقص فنی می‌شود که نیازمند چاره‌اندیشی عوامل فنی صدا وسیمای مرکز استان است.

انتهای پیام/281/س

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار