کد خبر: ۱۶۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: مجموع بیماران بستری‌شده در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، به پنج هزار و ۸۲۱ نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نوید دانایی در گفت‌وگو با خبرنگاران پیرامون آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون، ۲۴ هزار و ۷۸۷ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده‌اند.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت (از هشتم تا نهم اردیبهشت‌ماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۹ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید- ۱۹ در شهرستان‌های تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: مجموع بیماران بستری‌شده در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به پنج هزار و ۸۲۱ نفر رسیده است و ۱۸ هزار و ۹۶۶ بیمار نیز به‌صورت سرپایی شناسایی شدند.

دانایی بیان کرد: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید-۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه به چهار هزار و ۸۴۹ نفر رسید.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار