کد خبر: ۱۶۳۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
پرتابگر کشورمان درباره وضعیت خود قبل از آغاز رقابت‌های المپیک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان حدادی پرتابگر المپیکی کشورمان درباره شرایط خود در اردوی آمریکا اظهار کرد: خدا را شکر بعد از عمل جراحی پاشنه پایم توانستم تمرینات را در کیش ادامه بدهم. اردوی خوبی در آنجا داشتم و بعد از آن طبق برنامه‌های مک ویلکینز  اردوی آمریکا  شروع شد.  

او ادامه داد: همانطور که مک ویلکینز مربی من بیان کرد بعد از جراحی خارپاشنه ۶ - ۷ هفته‌ای پایم در کفش‌های مخصوص بود و  نتوانستم خوب راه بروم. این موضوع باعث شد تا بالانس کمرم از بین برود و از ناحیه دیسک کمر دچار مشکل شوم. البته دیسک کمرم از ۵ - ۶ سال قبل  درد می‌کند و  دوباره در این ناحیه دچار مصدومیت شدم. آن‌هایی که دیسک کمر دارند به خوبی می‌دانند که دیسک کمر  برخی از اوقات به پا می‌زند و درد شدیدی دارد.  

حدادی افزود: خدا را شکر با فیزیوتراپی و کمک دوستان در فدراسیون پزشکی ورزشی توانستم برخی از تمرینات درمانی  را انجام بدهم. ۲ هفته است که خیلی راحت پرتاب می‌کنم و مشکل خاصی ندارم. انشاالله بتوانم تمرینات خود را به همین صورت ادامه بدهم و بتوانم نتیجه خوبی کسب کنم.

مسئولان ورزش توقع کسب بهترین نتیجه را از من دارند 

پرتابگر المپیکی کشورمان درباره اینکه صحبتی با مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون دو و میدانی دارد، گفت: جا دارد از فدراسیون دو و میدانی تشکر کنم، چون برنامه‌های ما در سال گذشته و امسال به خوبی اجرا شده است. من مقصر اتفاقات رخ داده نبودم. به هر حال در ورزش حرفه‌ای آسیب دیدگی وجود دارد، اما من سعی می‌کنم که در بهترین شرایط در المپیک شرکت کنم. کمیته ملی المپیک، فدراسیون دو و میدانی و مربی  توقع دارند که در حد توانم در  المپیک نتیجه بگیرم.  

باشگاه پلیمر خلیج فارس از ورزشکاران مظلوم دو و میدانی حمایت می کند

او خاطر نشان کرد: مهم است که در المپیک بتوانم بهترین نتیجه را بگیرم. فدراسیون دو و میدانی پشت ورزشکاران است. دوندگان در اردو‌های مختلف داخلی و بین المللی حضور دارند. همه از شرایط موجود راضی هستند. متاسفانه به علت حضور در اردوی آمریکا نتوانستم در مسابقات جام امام رضا (ع) شرکت کنم. از باشگاه پلیمر خلیج فارس تشکر می‌کنم که پدرانه در کنار ورزشکاران و فدراسیون دو و میدانی است و همه جوره ورزشکاران مظلوم دو و میدانی را حمایت می‌کند. امیدوارم دو و میدانی کاران با حضور در اردو‌های خوب بتوانند بهترین  نتیجه را بگیرند.  

حدادی در پایان خاطر نشان کرد: من به دوستان منتقد می‌گویم که هدف من بالا بردن پرچم ایران است و از تمام عزیزانی که منتقد هستند خواهش می‌کنم که از من حمایت کنند. بیست سال است که ورزش قهرمانی و تمرین می کنم. انشاالله در بازی‌های المپیک و بازی‌های آسیایی موفق شوم. اگر جایی حرفی زدم که دوستان ناراحت شدند معذرت خواهی می‌کنم. جرات این را دارم که عذرخواهی کنم.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار