کد خبر: ۱۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
قابل توجه مديران شهرداري تهران و اعضاي شوراي شهر
تهران نشینان مخصوصا ساکنین مناطق 1 و 2 و 3 و 6 تهران، مدتهاست که بخشی از پارکها و فضاهای سبز نسبتا کو چک مناطق محل سکونت و تردد روزانه خود را در دست ساخت و ساز آن هم با مشارکت یا تحت کنترل شهرداری مناطق مربوطه می بینند.
به گزارش روزنامه تجارت، این تجاوز با تمهیدات لازمی همراه و عجین شده  که  مغزهای متفکر و بانیان این روشها دم به تله ندهند و در شرایط ویژه فعلی که بگیر و ببندهایی در دست است گرفتار نشوند و ادله   ای  آماده ارایه برای  پرسش کنندگان، حسب جاه و مقام، در کشورهای خود به کمک تکنوکراتهای در اختیار و حقوق بگیر حتی برای روز مبادا دارند. ساکنین گوشه و کنار شهرمان در این  روزهای رو به گرما که استراحتی اندک در این مکانها  را بیش از گذشته می طلبد،  و در گذشته نه چندان دور دعاگوی بانیان تاسیس این فضاهاي سبز بودند امروز به شدت از این بی مهری  و از این بابت در فغانند و مشاورین گوش به فرمان، در این زمینه ها  آگاهانه برنامه ریزی  کرده و بلند مدت ها را از لحاظ احتمال پاسخگویی  دیده اند! 

 مجمو عه بانیان این اندیشه  خائنانه، از  خصلت  نجابت، صبوری،مشاهده ، اعتراض درونی محتا طا نه و ... سایر ویژگی های جامعه  محافظه کار و پر تامل و...،  به خوبي بهره می برند و در مسیر منافع  کلان  مادی، آن هم در پوشش ضوابط خودساخته و چرا ناپذیر، در مواقعی به عنوان اداره شهر عظیم تهران  با این کم و کیف که اداره این ولایت  خرج دارد و بایستی خودگردان باشد از برخي اقدامات ابا ندارند . اين موضوع با فروش ترا کم  با مشارکت شهرداری ها یا شر کتهای خودی  آن هم در حاشیه پارک و فضای کاملا مرغوب  از هر لحاظ همراه شده است. بخشی از این درآمد سر شار، صرف امور شهرمان می شود و حساب و کتاب بقیه آن، جدا از نابود کردن شش های اندک تهران و محل گذران اوقات  فراغت شهروندان مخصوصا سا لمندان و کودکان  با عزیزان خودی است   که به اموال عمومی تجاوز كرده و آن را مایملک خود پنداشته اند.

 یادمان نرفته همین شهردار  در احداث  این فضاها همت گمارده و آن زمان قطعا چنین نمی اندیشیده است و نیت پاکی  داشته که اکنون و به دلا یلی که آمد اين وضعيت تغيير كرده است. در این رابطه  در صورت طرح  احتمالی مو ضوع که در حد توان پیگیر آن هستند و هستیم، در تریبونها خواهند گفت که این  تصمیم  طی این مدت اتخاذ نشده و از زمانیکه زمینها به صور مختلف تصرف و به پارک تبدیل می شد ، این هدف و منظور در برنامه ها دیده شده بود! که فاعتبرو یا اولی البصار...
بلدیه تهران با ثبات مدیریت که اصلی مسلم در توفیق ارایه خدمت، پیشبرد برنامه های تنظیم شده،اجرای سیاست های بلندمدت زیباسازی، حل و فصل امور محتلف شهری و شهروندی  و شناخته شده و غیر قابل انکار است، با وقوف به وظایف و اختیارات گسترده خود و قدرت و نفوذی که فراقانونی به  آن اعطا شده بی باکانه می تازد.برخي شهرداران و شهرداری های تابع جناب قالیباف در این مقو له، منا فع اساسی، زیر بنایی، بنیادی،اصولی، اخلا قی،امنیتی، دینی و... از همه مهمتر  منا فع ملی  کشور و  سا کنین تهران  و تهرانی ها را نادیده گرفته، ناموجه و از هر لحاظ غیر منصفانه و خلاف شئونات بر این مایملک حداقلی، دست انداخته است  و از همه عجیب تر اینکه خود را مدعی اصول   برنا مه ریزی، نشان می دهند.این مجموعه در واقع گلوگاه  و شش جامعه را هر روز بیش از روز قبل می فشارد و آنچه به جایی نمی ر سد فریاد است.   تست میزان عکس العمل ها  که شاید این مطلب اولین آن باشد  و بی تفاوتی آحاد جامعه که مورد ارزیابی شهرداري قرار دارد، بر این هجوم غیر قانونی  افزوده و متولیان یا مامورین و معذورین این وادی  در صورت ادامه همین وضعیت  سکوت و بی تفاوتی به تجاوز خود ادامه می دهد. کوششها و همت و اندیشه والای شهردار تهر ان  که غیر قابل انکار است  با این گونه اقدامات به شدت لطمه دیده و از این بابت نگارنده بسیار متا سف است. بر متولیان و بالادستی های شهرداری، شوراي شهر و وزارت کشور است   که به این امر بسیار مهم ورود کرده به این خیانت در امانت عظیم پایان دهد.موارد متعدد این سرقت واقعی و آشکار،  موجود و در دسترس و آماده ارایه است و با یک گشت در مناطقی که ذکر آن رفت قابل رویت براي هر دلسوز، مردم خواه، فر هیخته و اندیشمندی خواهد بود. این گوی و این میدان که میزان و درجه احساس مسوو لیت،اعتقاد، اندیشمندی، مردم دوستی و.... دولت را  که شهر داری در هر شرایط و سیستمی، تابع آن است نشان خواهد داد.  ممانعت و جلو گیری بدون هر گونه توجیه و بازگرداندن  اين فضاها به وضعیت سابق یعنی پارک و فضای سبز، وظیفه ای از هر لحاظ مقدم بر حتی حفظ موقعیت همه مسئولین کشورمان در قبال شهروندان  حاضر و ناظر است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار