کد خبر: ۱۶۴۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود و عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان ساری گفت: در این مراسم که مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان وفرماندار ساری حضور داشتند، از معلم دوران ابتدایی خود تجلیل و قدردانی کردم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: معلمان ثابت کردند که در روزهای سخت هم همراه خانواده و نظام تعلیم و تربیت و در کنار انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه ما هرچه داریم از معلمان خود داریم افزود: کار پرورشی معلمان تأثیر زیادی روی دانش‌آموزان می‌گذارد از این رو باید مسائل پرورشی بر مسائل آموزشی اولویت داشته باشد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای گفت: این معلم است که می‌تواند کشورها و جوامع را به پیشرفت برساند.از این رو همه ما موظف هستیم تا در کنار معلمان باشیم.

بابایی کارنامی در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان تصریح کرد: برای اجرای این برنامه، 15 هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است که به محض وصول در صحن علنی، در اولویت کار نمایندگان قرار خواهد گرفت.همچنین در خصوص بهبود معیشت معلمان برنامه‌هایی برای پوشش‌های بهتر بیمه تکمیلی درنظر داریم.اعتقاد ما این است که شان و منزلت معلم باید به دور از شعار و سیاست زدگی تأمین و حفظ شود./

پایان پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار