کد خبر: ۱۶۴۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
1- روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، خبر اختلاس 108 میلیارد تومانی مدیرعامل یکی از بانک های کشور را تکذیب کرد. البته تکذیب هم نمی خواست؛ ما آنقدر به اختلاسهای چند هزار میلیارد تومانی در زمان دولت برادر احمدی نژاد عادت کرده ایم که دیگر 108 میلیارد تومان به چشممان نمی آید. واقعا این اتفاق اگر هم می افتاد اصلا ارزش داشت که رسانه ها به آن بپردازند و روابط عمومی سازمان بازرسی هم زحمت تکذیبش را بکشد؟!

2- در صدا و سیما سالها است که انواع و اقسام شامپوها تبلیغ می شود ؛از شامپو ویتامینه گرفته تا شامپو با طعمهای مختلف ... اما چشممان به جمال یک شامپو روشن شده که نه تنها می تواند مو را بشوید بلکه صاحب مو را هم سرخوش می کند! مدیرکل نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو دیروز نسبت به عوارض شدید شامپوی تریاک هشدار داد. همین طور پیش برویم شامپویی تولید می شود که پیامهای وایبر و تلگرام را مستقیم به مغز منتقل می کند!

3- یکی از سایتها قیمت سکه را از آغاز تا پایان دوره احمدی نژاد مرور کرده است: قیمت سکه تمام بهار آزادی در زمان شروع دولت احمدی نژاد 116 هزار تومان بوده و در پایان هشت سال سوء مدیریت وی به یک میلیون و دویست و شصت و شش هزار تومان رسیده است ؛ یعنی فقط یازده برابر شده و هزار درصد رشد داشته است! این آمار مربوط به همه نقاط کشور است بجز محله محمود احمدی نژاد ؛ چون معمولا او ادعا می کرد چیزی در محه ما گران نشده است!

4- پرایدی که با قیمت ٢٠ میلیون تومان به‌دست ایرانی‌ها می‌رسد، برای عراقی‌ها با وجود هزینه‌های صادراتی، ١٦,٥ میلیون تومان آب می‌خورد. تا چند سال پیش ، ماکارونی ایرانی به ترکیه می رفت و آنجا بسته بندی می شد و دوباره به کشور باز می گشت و به اسم ماکارونی خارجی به مردم فروخته می شد ؛ حالا با این خبر درباره پراید بعید نیست چند وقت دیگر مردم به این صرافت بیفتند که بروند پراید از عراق وارد کنند و سوارش شوند ؛ این جوری هم سوار ماشین خارجی شده اند و هم پراید برایشان ارزانتر تمام می شود!

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یاسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
0
0
بله در پاکترین دولت تاریخ این اتفاقات چیز خاصی نمی باشد...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار