کد خبر: ۱۶۴۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
خبرنگار خبرگزاری فارس مرکز کردستان برای دومین سال پیاپی در جشنواره کشوری نیرو و رسانه حائز رتبه سوم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی نیرو و رسانه(نور) بعدازظهر امروز  با حضور «رضا اردکانیان» وزیر نیرو به صورت ویدئوکنفرانس برای معرفی و تقدیر از آثار برگزیده این جشنواره در ساختمان حوزه ستادی وزارت نیرو برگزار شد.

طبق اعلام دبیرخانه سومین جشنواره ملی نیرو و رسانه (نور)، این دوره از جشنواره با شعار محوری «رسانه و ارزش آب و انرژی» برای خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در زمینه نیرو و غیره توسط وزارت نیرو برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

بر این اساس، آثار ارسال شده در رشته‌های «تیتر»، «گزارش»، «مصاحبه»، «طرح، اینفوگرافی»، «طنز و کاریکاتور»، «سرمقاله و یادداشت»، «مقاله»، «عکس و گرافیک و صفحه آرایی و موشن گرافی»، «ویدئو (ویدئو ژورنال، اسلاید شو)»، «فتو تیتر» در سومین جشنواره نیرو و رسانه (نور) در دو مرحله مورد داوری قرار گرفت.

براساس اعلام دبیرخانه جشنواره نیرو و رسانه ۵۹۶ اثر در رشته‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره رسید که نسبت به مرحله قبل رشد هفت درصدی داشت.

از آثار ارسالی ۵۷ اثر از ۱۳ استان برگزیده شده و تقدیر شدند.

در این مراسم عدالت ناصری از خبرگزاری فارس مرکز کردستان برای دومین سال رتبه سوم بخش خبر با «مجموعه آثار خبر حوزه آب» تقدیر شد

همچنین زیبا امیدی‌فر از خبرگزاری کُردپرس کردستان رتبه اول گزارش را با عنوان «کولبری آب در ۴۲ روستای قروه/بی‌آبی زیر چتر آلودگی» کسب کرد و برای اثر «پای خشکسالی روی گلوی کشاورزی قروه»  شایسته  تقدیر شناخته شد.

در آیین اختتامیه این جشنواره که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، برگزیدگان استان تهران در وزارت نیرو و برگزیدگان استان‌های کشور در مراکز استان‌ها تقدیر شدند که مراسم تقدیر از دو برگزیده‌ی کردستان در شرکت توزیع برق استان برگزار شد.

وزیر نیرو در این آئین از برگزیدگان استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس تقدیر کرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار