کد خبر: ۱۶۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به اجرای طرح پاکسازی مناطق جرم خیز و آلوده و برخورد با مزاحمان خیابانی در مناطق مختلف این شهرستان، گفت: در این راستا ۱۱ مواد فروش و مزاحم خیابانی دستگیر شدند.

سرهنگ  حسین زلقی، در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: با هدف جلب رضایتمندی شهروندان و ایجاد امنیت کامل، ماموران کلانتری ۱۸ ذوالفقاری، طرح پاکسازی مناطق جرم خیز، آلوده و برخورد با مزاحمان خیابانی را در۳ منطقه جرم خیز حوزه فعالیت شان به اجرا در آوردند.

وی از پاکسازی این نقاط از لوث وجود معتادان و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر به عنوان دیگر اهداف اجرای این طرح نام برد و افزود: در همین راستا ۹ خرده فروش موادمخدر و ۲ مزاحم خیابانی حامل سلاح سرد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان همچنین با اشاره به ارائه ی ۳۲ مورد تذکر و ارشاد، تصریح کرد: دستگیر شدگان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ زلقی، با اشاره به استقبال شهروندان از اجرای این طرح، یادآور شد: ارتقاء امنیت در محله های مختلف شهرستان آبادان در دستور ویژه پلیس قرار دارد که برای دستیابی به این مهم نیاز به همراهی و مشارکت مردم  در اعلام به موقع موارد مشکوک به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ داریم.

48

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار