کد خبر: ۱۶۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان و عضو مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با دکتر مومنی، دبیر شورایعالی مناطق آزاد به همراه چند تن از نمایندگان دیدار کرد.

در این جلسه که در مجلس شورای اسلامی و با حضور دکتر نیکزاد، نایب رئیس مجلس برگزار شد، عضو مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس دغدغه های مردم استان در مورد منطقه آزاد مهران را مطرح کرده و از دکتر مومنی خواست در رابطه با این منطقه و زیرساخت های آن تسریع به عمل آید و شرایطی ایجاد شود که تمام استان به نحوی از انحا از فرصت های این منطقه استفاده کنند.

وی مانند جلسه قبلی که با رئیس منطقه آزاد داشت، روی انتخاب مدیریتی پاکدست، متخصص و مقتدر برای این منطقه تجاری و اقتصادی تاکید کرد و گفت: سیاسی بازی و تبدیل این منطقه به رانت برای عده ای خاص می تواند پایانی بر آغاز فرصت های ملی و استانی منطقه آزاد تجاری مهران باشد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد نیز در این جلسه با تاکید بر موارد مطرح شده توسط نماینده ایلام، اعلام کرد که تلاش می کند منطقه آزاد مهران از مشکلات مذکور به دور باشد و منافع مردم استان در آن لحاظ شود./

پایان پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار