کد خبر: ۱۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
خلیج مکزیک می دانید کجاست؟ این خلیج، خلیج بزرگی  از اقیانوس اطلس است که در جنوب شرقی قاره آمریکای شمالی واقع شده است.یعنی با کمی تخفیف، می توان جای آن را در کره زمین جایی دانست که دقیقا آن طرف خلیج فارس خودمان است و به این ترتیب دورترین نقطه نسبت به خلیج فارس است. این خلیج با این موقعیت جغرافیایی، اگر چه تا به حال برای ما ایرانی‌ها اصلا مهم نبود، اما رویم به دیوار، گلاب به رویتان با همت دولت محمود احمدی نژاد حالا یک خلیج مهم است که هم موقعیت جغرافیایی اش و هم تجهیزات نفتی اش برای ایرانیان مهم است و باعث شکل گرفتن هزاران علامت سوال در اذهان مردم همیشه در صحنه کشورمان شده است، زیرا بعد از مدتها که همه دنبال دکل مفقود شده نفتی که در زمان احمدی نژاد خریداری شده، می گشتند، حالا منابع خبری اطلاع داده اند که آن دکل، در فوریه سال ۲۰۱۴ عازم خلیج مکزیک شده و هم اینک مشغول عملیات حفاری در آن منطقه است!
به این ترتیب :
1- خیال همه راحت شد و مشخص شد که در دوره دولت خیلی پاکدست احمدی نژاد هیچ چیز گم نمی شود و هیچ یک از اعضای پاکدست این دولت اصلا به خود اجازه نداده اند که دکل نفتی را ببرند خانه خودشان! این همه رئیس آن دولت می گفت دولت ما پاکدست ترین دولت تاریخ است کسی باور نمی کرد!
2- پیدا شدن این دکل در خلیج مکزیک نشان می دهد که آن دولت پاکدست، به شعارهای دیگر خود هم پایبند بوده است. حتما یادتان هست که از جمله شعارهای احمدی نژاد، در دست گرفتن مدیریت جهانی بوده است. خوب، در این راستا دکل نفتی را به خلیج مکزیک فرستاده تا حفاری و استخراج نفت در آن سر دنیا را هم به دست بگیرد. فکر می کنید مدیریت جهانی چیزی غیر از این است؟!
3- می دانید که بابک زنجانی هم 9 هزار میلیارد تومان پول نفت را که در زمان احمدی نژاد گرفته و برده و فروخته، نمی دهد ... اما نگران نباید بود؛ تجربه دکل گم شده نشان می دهد که آن پول هم پیدا می شود : یا به شکل ویلا در کانادا، یا به شکل سهام باشگاه در ایتالیا، یا چیزی در این مایه‌ها! اصلا نگران نباشید، در دوره دولت پاکدست احمدی نژاد هیچ چیزی گم نشده است!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار