کد خبر: ۱۶۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۲
فرماندار خلخال گفت: خاموشی غیر منتظره موجب خسارت به بخش تولید در شهرستان خلخال شده و مردم از این بابت گلایه‌مند هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فریدون بابایی شامگاه گذشته در جلسه بحران شهرستان خلخال اظهار کرد: خاموشی غیر منتظره برق در خلخال موجب خسارت به بخش تولید شده است.

وی افزود: موضوع قطع برق بیش از پنج ساعت در نوبت صبح  بدون اطلاع قبلی و اطلاع رسانی و گله‌مندی مردم شهرستان خلخال در مناطق شهری و روستایی به‌خصوص در ایام امتحانات به مدیریت برق منطقه اردبیل اطلاع داده شد.

فرماندار شهرستان خلخال بیان کرد: طبق قول مسؤولان استان قرار بود از روز چهارشنبه به بعد برق در شهرستان خلخال قطع نشود ولی امروز  در چند نوبت قطع برق موجب خساراتی شده است.

وی خواستار پاسخگویی مجموعه برق استان شد و گفت: تا این ساعت هیچ برنامه خاموشی به ستاد اعلام نشده است.

ژنراتور بیمارستان امام خمینی(ره) سرویس‌دهی خواهد شد/ اولویت عدم خاموشی با  مراکز درمانی و آب شرب شهرستان است

رسول زارع در این جلسه اظهار داشت: به‌خاطر اهمیت مراکز درمانی، ژنراتور بیمارستان امام خمینی(ره) سرویس دهی خواهد شد و اولویت سرویس‌دهی در زمان قطع برق با مراکز درمانی، آموزش و آب شرب است.

رییس اداره برق خلخال افزود: فردا برنامه قطع برق به مردم شهرستان خلخال اعلام می‌شود که ادارات و مردم باید همکاری لازم را برای سپری کردن این ایام با کمترین مشکل داشته باشند.

۴۵ روستا با تنش آبی مواجه است

ساجد جعفر زاده نیز بیان کرد: در ۴۵ روستا تنش آبی مشکل وجود دارد؛ با تشکیل اکیپ حقوقی به دنبال مصرف کننده‌های متخلف و استفاده‌کنندگان از  آب شرب برای مصرف کشاورزی هستیم.

رئیس آب و فاضلاب شهری گفت: برای تامین آب شرب و رفع مشکلات در سطح شهر خلخال  نیازمند چندین دستگاه دیزل ژنراتور هستیم.

جعفرزاده گفت: مصرف آب در سطح شهر خلخال در این روزها از پیک بالایی برخوردار است و قطعا باید مردم رعایت کنند تا در  سایر نقاط شهر مردم  بی آب نمانند.

انتهای پیام/3463/

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار